Brittisk RR : NW200 -2009

kul o se , men nu funkar det inte att kolla... kommer bara fram att "the content is not working right now, try again later"

Onekligen får det pulsen att öka (känns som det är dagen efter me kaffe o snus).

Tack för tipset!
Landsvägsbanor kittlar extra fast säkerheten för förarna...

Bra tips!

Jag sitter just nu lite häpen över hur pass "med" man var i onboard filmerna.....och hur puckat fort det faktiskt går:D

haha ja min favorit är ju när dom håller stumt i en minut eller nåt i en klunga på 6-7hojar och alla far och flyger över hela stigen (för det är knappt en väg asså!).. det är fanimig hår på bröstet det! :yoparty

Jag hängde inte med riktigt med de snackade något om att sköta bakbromsen med tummen. Det har jag aldrig hört förut. Det känns som att man måste ha jävligt stark tummuskel isf. Men det kanske har sina fördelar i en skarp höger.

Jävligt kul race, men lite väl håriga krascher. :gnissla

Jag hängde inte med riktigt med de snackade något om att sköta bakbromsen med tummen. Det har jag aldrig hört förut. Det känns som att man måste ha jävligt stark tummuskel isf. Men det kanske har sina fördelar i en skarp höger.

Jävligt kul race, men lite väl håriga krascher. :gnissla

Tumbroms är vanligt på stunt och viss RR har det oxå. Behövs ingen styrka alls i princip för att driva den. Funderar själv på om man ska skaffa då min högerfot inte fungerar som den ska så jag kan inte använda bakbroms alls som det är nu.

Kan inte hjälpa att tycka att det nästan är lika dumt som att bomba bogan o bulten....krasher där är inte förlåtande och alldeles för mänga dör under denna tävling....

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...