Bredbandsbolaget ANUS

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
det nya stället är ett parhus.. så inga direkta erbjudanden... har inte bestämt mig för vad det blir (BBB, Telia, Glocalnet) nån av dom... sisstnämnda är sissta alternativet... MEN tycker fortfarande att det SUGER att man ska helt plötsligt få betala mer för något sämre.... fick 299:-/månaden när jag bode i villa för 2 år sen... å dom kan inte fixa det nu.. :mad

räknar man lite snabbt på det så kostar 299/24= 12,5:-/Mbit och nu skulle det kosta 338/8= 42,25:-/Mbit altså en höjning med 338% för att vara kvar som kund hos dom, räknar man så så känns det jävligt mycket...

Ja de är dåligt att dom att du inte kan få behålla de pris du har nu i dit nya boende.
Men som nån annan sa sen telenor tog över så är de pengar först och en nöjd kund efter åt :huvet
Hoppas de löser sig för dej med detta (då menar jag att du får tag på nå bra till ett rimligt pris :))
 

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Ort
Guldsmedshyttan
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
problemet med att priset ökade kan bero på många saker, t.ex om bredbandsbolaget inte har sin uttr i telestationen så måste dom då hyra in sig på skanova/telias uttr och dom gör det inte lätt för andra operatrörer och därmed det högre priset. och som någon skrev, ska man ha adsl så tror jag det bästa dock inte billigaste är telia då det är dom som äger nät m.m. och man kan få snabbast service, bbb ska man bara ha om det finns fiber dvs 100mbittarn !
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top