Bredbandsbolaget ANUS

det nya stället är ett parhus.. så inga direkta erbjudanden... har inte bestämt mig för vad det blir (BBB, Telia, Glocalnet) nån av dom... sisstnämnda är sissta alternativet... MEN tycker fortfarande att det SUGER att man ska helt plötsligt få betala mer för något sämre.... fick 299:-/månaden när jag bode i villa för 2 år sen... å dom kan inte fixa det nu.. :mad

räknar man lite snabbt på det så kostar 299/24= 12,5:-/Mbit och nu skulle det kosta 338/8= 42,25:-/Mbit altså en höjning med 338% för att vara kvar som kund hos dom, räknar man så så känns det jävligt mycket...

Ja de är dåligt att dom att du inte kan få behålla de pris du har nu i dit nya boende.
Men som nån annan sa sen telenor tog över så är de pengar först och en nöjd kund efter åt :huvet
Hoppas de löser sig för dej med detta (då menar jag att du får tag på nå bra till ett rimligt pris :))

problemet med att priset ökade kan bero på många saker, t.ex om bredbandsbolaget inte har sin uttr i telestationen så måste dom då hyra in sig på skanova/telias uttr och dom gör det inte lätt för andra operatrörer och därmed det högre priset. och som någon skrev, ska man ha adsl så tror jag det bästa dock inte billigaste är telia då det är dom som äger nät m.m. och man kan få snabbast service, bbb ska man bara ha om det finns fiber dvs 100mbittarn !

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti