Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Det är när man läser artiklar skrivna som den i Aftonbladet man tycker att allt är åt helvete. Det är ju inte så att man märker om någon spenderar 1000 kr eller 100 000 kr på krogen. Rätt ofta delar även bratsen på notan. När allt kommer omkring är de rätt snåla även om det ska se ut som de spenderar en förmögenhet. Man brukar inte märka av dem särskilt mycket tycker jag. Ofta väldigt trevliga och sociala om än något skrytsamma ibland. Alltid har de mindervärdeskomplex till någon i sin omgivning. Mest synd om dem själva i slutändan. De som irriterar mig mest ute på krogen är "Bönderna" som laddat upp hemma. Kommit i fel sinnesstämning redan i taxin ner och tänker att de ska erövra världen.
Möjligt att jag att jag trampar på en och annan tå här på forumet som antagligen tillhör såväl brats som bönder. Lite svårt att få en överblick på den anonyma massa som härjar här.
Möjligt att jag att jag trampar på en och annan tå här på forumet som antagligen tillhör såväl brats som bönder. Lite svårt att få en överblick på den anonyma massa som härjar här.