Brats, brats-wannabe, stekare eller livsnjutare

Att kvinnorna i den sfären är snygga får stå för dig. Hittade ett exempel på vad jag tror är urtypen.

Samtliga grupper har sina troll och alla som försöker för mycket ser lika fel ut.
Vad de förlorar mest på är sin substanslösa attityd av överlägsenhet.

Last edited:
Jag har absolut ingen aning om hur det här levernet fungerar i praktiken, men det verkar ju knappast vara det ärligaste folk gjort mot varandra. Killarna skall verka vara miljonärer och flickorna barbiedockor?

Hur många killar i det här landet under 25 (eller 30 för den delen) har miljoner kronor? Det måste ju vara sällsynt ändå...

...och tjejerna skall se likadana ut som sina kompisar som alla har besökt Oya Kocabalkan och gjort samma sak åt brösten och läpparna? Därtill skall de färga och spackla så de absolut slätar ut all karaktär i ansiktet? Jävlar, så mycket pengar, tid och förnekelse de sätter ner på det måste det finnas jävla många manliga (25-åriga) miljonärer i det här landet, annars skulle det ju knappast löna sig med allt detta arbete med att reformera sig totalt...

...eller så blir de ordentligt r-vknullade av alkade mytomaner i backslick....

...eller så blir de ordentligt r-vknullade av alkade mytomaner i backslick....

Absolut. Jag kan bara spekulera i hur det slutar för de flesta. Killarna som är rika "på riktigt" väljer "fina" flickor, annars blir mamma & pappa arga.

De andra (de med brunpenna runt läpparna så att det ser ut som de ätit bajs) slutar som ensamstående mammor i Kalhäll.

Absolut. Jag kan bara spekulera i hur det slutar för de flesta. Killarna som är rika "på riktigt" väljer "fina" flickor, annars blir mamma & pappa arga.

De andra (de med brunpenna runt läpparna så att det ser ut som de ätit bajs) slutar som ensamstående mammor i Kalhäll.

Men det är väl självklart att användningsområdet inte sträcker sig längre än till veckans slut. Skulle man plocka hem dem till familjemiddag lär farmor ändra i testamentet och mamma spärra Amexet....

Polska silikonbimbos är för fotbollspelare och finansskojare. Fina flickor is da shit....

Får en helt klart att tänka på American Psycho.

Alla ser identiska ut, till den milda grad att folk konstant tror att en person är någon annan, men ingen rättar varandra, för ingen bryr sig. Det viktigaste är att ha schysstaste platsen på restaurangen (nattklubben) och se rikaste ut - och intellektuellt kan folk i princip säga vad som helst, för egentligen är det ingen som lyssnar på vad någon säger.

[YOUTUBE-ID]tCQqC9xgbfk[/YOUTUBE-ID]

AHHAHAHA. Träff mitt i!
Jag har bott sju år i Kallhäll. Där finns det nog en beskärd del av den äldre generationens WT som kanske vek ut sig mer sällan och inte opererade hela sig utan som istället hade så dåligt självförtroende så de låg med alla killar som visade dem intresse och sedan lite av misstag skaffade barn med "Mackan" som fortfarande går i basebollkeps och mysbrallor trots att han sniffar på 40-strecket.

Men jag stormtrivdes iofs där :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...