Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Man kan kalla dem vad man vill, men de är rätt så töntiga. Hoppas de en dag inser det själva.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7488022.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7488022.ab
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag lägger vålsamma summor på mina intressen också, men jag tror att jag har roligare för 100 000kr lagt på hojarna än vad jag skulle ha om jag la det på EN krogkväll. Framför allt skulle jag aldrig beställa två set däck och be säljan elda upp det ena paret![]()
Jag skulle ha råd men jag kan inte se anledningen till hiva ut 100 000 på ett drinkbord? Det finns väl roligare saker att spendera pengarna på? Det är nog ett otroligt mindervärdskomplex över hela Båstad nu, och det är väl Stockholmsveckan i Visby snart?Ni e bara avis för att ni inte har råd.
Ni e bara avis för att ni inte har råd.
Är bra för samhället att pengar används, bättre än att dom ligger och dammar någonstans.
När bratzen har köpt sina flaskor går Peppes ägare och köper ny sportbil, bygger ut huset med ny pool, anställer ny hushållerska etc vilket skapar jobb. Då dom har så hög profil kan dom knappast skita helt i att betala moms och skatter varför även detta kommer samhället till gagn.
Är bra för samhället att pengar används, bättre än att dom ligger och dammar någonstans.
När bratzen har köpt sina flaskor går Peppes ägare och köper ny sportbil, bygger ut huset med ny pool, anställer ny hushållerska etc vilket skapar jobb. Då dom har så hög profil kan dom knappast skita helt i att betala moms och skatter varför även detta kommer samhället till gagn.
Slutsats: Bratzen räddar Sverige ur krisen. Det bästa vore om vi kunde införa ett Bratzavdrag så att fler fick råd att åka till Båstad/Visby och hälla ut champagne.![]()
att burna överhuvudtaget är ju faktiskt precis som att vaska![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |