Brats, brats-wannabe, stekare eller livsnjutare

Ja vad ska man säga dom lägger 100 000 på sprit jag lägger cirka 20 000 om inte mer bara på bensin FÖR hojen under sommarsäsongen sen så har vi service på hojen däckbyte ex antal gånger .
fika på cafer samt i stan långa turer med hojen ,sen så har vi inte sagt men minst FÖRSÄKRINGEN ,
Folk får göra vad dom vill men känns som om dom behöver växa upp lite

Själva beteendet är patetiskt oavsett om de finansierar kvällen med egna intjänade pengar, "pappas" kreditkort eller SMS lån.

De mest förmögna personerna är nog inte de som gapar högst efter uppmärksamhet. De behöver inte det.

Bratt beteendet är precis lika smaklöst som när Gudrun eldar upp 100 000 kr för att dra uppmärksamhet till FI och kvinnofrågor.

Jag lägger vålsamma summor på mina intressen också, men jag tror att jag har roligare för 100 000kr lagt på hojarna än vad jag skulle ha om jag la det på EN krogkväll. Framför allt skulle jag aldrig beställa två set däck och be säljan elda upp det ena paret :huvet

Hahahaha...det vore något det, börja "vaska" däck, be handlarn' burna upp det andra paret i butiken, iofs skulle de ge mig mer nöje än att se någon hälla ut ett glas.

Vilja jäkla inavlade buntmongon... :rofl

Jag gillade beskrivningen på tjejerna i artikeln. Det beskriver väl vilken tjej som helst på stan/stranden eller whatever?

Ni e bara avis för att ni inte har råd.
Jag skulle ha råd men jag kan inte se anledningen till hiva ut 100 000 på ett drinkbord? Det finns väl roligare saker att spendera pengarna på? Det är nog ett otroligt mindervärdskomplex över hela Båstad nu, och det är väl Stockholmsveckan i Visby snart?

Är bra för samhället att pengar används, bättre än att dom ligger och dammar någonstans.

När bratzen har köpt sina flaskor går Peppes ägare och köper ny sportbil, bygger ut huset med ny pool, anställer ny hushållerska etc vilket skapar jobb. Då dom har så hög profil kan dom knappast skita helt i att betala moms och skatter varför även detta kommer samhället till gagn.

Slutsats: Bratzen räddar Sverige ur krisen. Det bästa vore om vi kunde införa ett Bratzavdrag så att fler fick råd att åka till Båstad/Visby och hälla ut champagne. :tummenupp

Det är bra att de spenderar och bidrar till att hålla snurr på ekonomin. Vi får vara glada att inte alla rika är som Kamprad. Då hade de tagit en varmkorv och en Pommac vid grillen istället.

Är bra för samhället att pengar används, bättre än att dom ligger och dammar någonstans.

När bratzen har köpt sina flaskor går Peppes ägare och köper ny sportbil, bygger ut huset med ny pool, anställer ny hushållerska etc vilket skapar jobb. Då dom har så hög profil kan dom knappast skita helt i att betala moms och skatter varför även detta kommer samhället till gagn.

Han bor i Brasilien resten av året..

Slutsats: Bratzen räddar Sverige ur krisen. Det bästa vore om vi kunde införa ett Bratzavdrag så att fler fick råd att åka till Båstad/Visby och hälla ut champagne. :tummenupp

:tummenupp:tummenupp du har helt rätt, låt dom hållas. Det ändå kruxet blir väl att "vi" tillslut får betala "smslånkillen" räkningar när han inte kan betala dom...

Livsnjutare? Jo, men visst du. För mig är det brats och kommer alltid vara det. Stör mig något vansinnigt på dessa flarnen, riktigt vidriga små kryp. Otrevliga och överlägsna. Senast i helgen var det någon brat som skrek efter mig när jag fått pallnita för en buss som kört ut rakt framför mig. Jag stod visst precis där h*n skulle gå över vägen. Vilken fräckhet från min sida! :näsblod

Ähh, de är ju precis lika äckliga som alla andra lägre stående människor, och från min position så gäller det ju då i stort sett alla.
För övrigt förstår jag ju varför de sprutar ut champagnen istället för att dricka den, det smakar ju skit helt enkelt.

Har absolut inget emot dom, men visst garvar jag gått lite inombords när dom kastar 100.000 på en utekväll per person - spelar ingen större roll hur mycket pengar jag skulle ha, jag är för "snål" för att lägga pengar på onödiga saker. Sen är det ju självklart individuellt var onödiga saker är...

Men så är jag ju från småland från början också :hihi

Men fasen, vi MC-killar borde ju placera oss på kartan sådär också :D
Ha en MC-vecka någonstans, vaska genom att göra burnouts, tävla/stunta istället för att festa. (för just nu är det väl bara olyckor samt HD's träff på High Chaparall som allmänt folk associerar oss med....) :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra