"Brat Racing" till Troppe?

hållundan skrev:
Lite oinsatt i hurvida det finns brat's i depåerna och liknande. Filmen var något av det roligaste jag sett på länge. Hur kan man spara ner den?
Årets roligaste hissdans då? :va

Nej detta var humor, dom är för roliga dom små bratsen.. :rofl

oscar skrev:
Och vad har det med en brat att göra!? Sätt dig in i begreppet först tjockis!
Din hela attityd är Bratsig, att du sen klär dig med med urval från UFF är bara en maskering.

Man kanske skulle skaffa sig en brud från dessa kretsar... Så länge hon helsponsrar säsongen så kan man väll stå ut med skiten. :gnissla

Vadå det e väl självklart att man prioriterar ett par versache badbrallor och ett par flaskor dompa före en uppsättning däck och ett par kolvar :rolleyes:

Det taskiga med filmen är att den är helt äkta har själv testat v29 i Visby och tennsiveckan i båsta dock utan extremfet plånbok.... :gnissla

Nyteknik skrev:
Jag vet att jag helt nyligen såg en bild på Oscar i en rosa t-shirt.

Det var en Ullis-tshirt ditt blindstyre! Hur fan kan man ha världens största och fulaste brillor, men ändå se så dåligt!?

Jaja... Jag trivs iaf med att få hojen betald, sen skiter jag i vilket! :banana

Last edited:
oscar skrev:
Det var en Ullis-tshirt ditt blindstyre! Hur fan kan man ha världens största och fulaste brillor, men ändå se så dåligt!?

Jaja... Jag trivs iaf med att få hojen betald, sen skiter jag i vilket! :banana

Va det din pappa som skulle köpa en satelit oxo, kan ju va bra att ha när du kör VM nästa år så att vi kan följa team Bratts framgångar live...

loser skrev:
Mnjäe, inte på något enkelt sätt iaf. Sök på google och "stream rip vcr" så kanske du lyckas få tag på en obskyr programvara som kan lösa det i 5 fall av 10.

//D

Mini-stream ripper.exe...installerad och så men sen så fattar jag inte hur man ska göra för att få filmen att bli rippad av programmet? :va

Brats/wannabes är ett konstigt folk.....träffade på en snubbe på krogen sist som såg ut som en country club flanör med puffig näsduk i bröstfickan på club blazern.
När vi började prata så visade det sig att han var gammal skatare och var nyfiken efter som han kände igen märket på min mössa/t-shirt..... :va hur i hela flammande rek**m sadlar man om från skate snubbe till person med backslick och club blazer? evolution kanske....växer upp kanske? :D

Jaja var bara tvungen att nämna.....jag bjöd honom iaf på några stadiga JD shots.....det var inget för Dompa gommen det inte... :banana :7peta

MilleR skrev:
...hur i hela flammande rek**m sadlar man om från skate snubbe till person med backslick och club blazer?...

Lika lätt som man sadlar om till skatare. Alla identiteter än den egna är lika påtagna och lätta att byta när den sitter i kläderna.

Teddy skrev:
Lika lätt som man sadlar om till skatare. Alla identiteter än den egna är lika påtagna och lätta att byta när den sitter i kläderna.

Jo det är sant, och det finns lika många posör "skatare" som det finns posör brats.....och det finns ju folk som "varit" olika saker varje år under 10år så. Om ett år kommer alla brats sadlat om till popsnören eller vad som gäller då.....
Men vet man hur en fel flippad 8" känns mot smalbenet så "byter" man inte bort sin identitet...... :hihi :banana

Nu säljer jag hojan och sadlar om , BRAT, transforming.... :cool:

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back