Årets roligaste hissdans då?hållundan skrev:Lite oinsatt i hurvida det finns brat's i depåerna och liknande. Filmen var något av det roligaste jag sett på länge. Hur kan man spara ner den?

Nej detta var humor, dom är för roliga dom små bratsen..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Årets roligaste hissdans då?hållundan skrev:Lite oinsatt i hurvida det finns brat's i depåerna och liknande. Filmen var något av det roligaste jag sett på länge. Hur kan man spara ner den?

Din hela attityd är Bratsig, att du sen klär dig med med urval från UFF är bara en maskering.oscar skrev:Och vad har det med en brat att göra!? Sätt dig in i begreppet först tjockis!
Jag vet att jag helt nyligen såg en bild på Oscar i en rosa t-shirt.RRickard skrev:Manlig brat:...skjorta (gärna rosa)...

Nyteknik skrev:Jag vet att jag helt nyligen såg en bild på Oscar i en rosa t-shirt.

oscar skrev:Det var en Ullis-tshirt ditt blindstyre! Hur fan kan man ha världens största och fulaste brillor, men ändå se så dåligt!?

oscar skrev:Jaja... Jag trivs iaf med att få hojen betald, sen skiter jag i vilket!![]()
oscar skrev:Det var en Ullis-tshirt ditt blindstyre! Hur fan kan man ha världens största och fulaste brillor, men ändå se så dåligt!?
Jaja... Jag trivs iaf med att få hojen betald, sen skiter jag i vilket!![]()
Men tröjan var rosa. Tveklöst rosa. Inte svart. Blå. Utan rosa.oscar skrev:Det var en Ullis-tshirt ditt blindstyre! Hur fan kan man ha världens största och fulaste brillor, men ändå se så dåligt!?
Vanish skrev:Går inte filmen att spara på något sätt??
loser skrev:Mnjäe, inte på något enkelt sätt iaf. Sök på google och "stream rip vcr" så kanske du lyckas få tag på en obskyr programvara som kan lösa det i 5 fall av 10.
//D

hur i hela flammande rek**m sadlar man om från skate snubbe till person med backslick och club blazer? evolution kanske....växer upp kanske?

MilleR skrev:...hur i hela flammande rek**m sadlar man om från skate snubbe till person med backslick och club blazer?...
Teddy skrev:Lika lätt som man sadlar om till skatare. Alla identiteter än den egna är lika påtagna och lätta att byta när den sitter i kläderna.

|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |