Bra sida med instrument paneler , hastighets mätare...

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
Har ni nåra bra sidor med snyga instrument paneler med hastighetsmätare å allt man behöver.. inte bimbofighteers den har ja redan sett. det ska va te en offroad crm 125 :)

Lånar tråden lite grann: Va fasen heter mätartavla på engelska?

Tackar, nigar!

Men det där va väl bara hela mätare?
Jag söker tavlor...

Last edited:
Josafan skrev:
Inte nöjd med dina egna?

Tja Josafan!

Jo, men det dök upp ett problem... Dom gamla tavlorna som är tjocka som betongblock (tar i förstås) trodde inte jag var "genomskillniga". Lustigt nog så va dom det trots att dom ser helt svarta ut både på bak o framsidan.

Sätter man nu i nya mätartavlorna som jag gjort kommer det inte lysa någonting genom siffror etc, det visste jag redan innan men. Saken är den att jag trodde förra tavlorna fick sitt ljus runt om, men dom får tydligen det både runt om och genom tavlan.

Dom nya tavlorna kommer alltså bli för dåligt belysta, det är i alla fall vad jag tror. Well, well. Sätter på dom på tisdag iaf eftersom tryckeriet inte hann trycka dom innan pingst tjossan helgen kom. Så jag var tvungen att montera ihop satans panelen igen eftersom jag ska besiktiga den på tisdag morgon. :4skrika

Esquina skrev:
Tja Josafan!

Jo, men det dök upp ett problem... Dom gamla tavlorna som är tjocka som betongblock (tar i förstås) trodde inte jag var "genomskillniga". Lustigt nog så va dom det trots att dom ser helt svarta ut både på bak o framsidan.

Sätter man nu i nya mätartavlorna som jag gjort kommer det inte lysa någonting genom siffror etc, det visste jag redan innan men. Saken är den att jag trodde förra tavlorna fick sitt ljus runt om, men dom får tydligen det både runt om och genom tavlan.

Dom nya tavlorna kommer alltså bli för dåligt belysta, det är i alla fall vad jag tror. Well, well. Sätter på dom på tisdag iaf eftersom tryckeriet inte hann trycka dom innan pingst tjossan helgen kom. Så jag var tvungen att montera ihop satans panelen igen eftersom jag ska besiktiga den på tisdag morgon. :4skrika

Jo, dom är gjorda i någon form av laminat har jag för mig. Det du kan göra är att sitta o sköra ut för siffrorna om du orkar? jaja, det var ju synd att det gick åt pipsvängen...

Josafan skrev:
Jo, dom är gjorda i någon form av laminat har jag för mig. Det du kan göra är att sitta o sköra ut för siffrorna om du orkar? jaja, det var ju synd att det gick åt pipsvängen...

Jo, ja tror ja struntar i att skära ut dom, monterar och så får det lysa dåligt då =P

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats