Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yonsson skrev:Jaha okej. vänta lite då. Har nån länk nånstans
http://www.deltagfx.com/mainsetup_e.html
Men du har ju redan varit där tror jag. Du har skrivit i tråden som länken kommer fårn i alla fall.
Esquina skrev:Tackar, nigar!
Men det där va väl bara hela mätare?
Jag söker tavlor...
Josafan skrev:Inte nöjd med dina egna?
Esquina skrev:Tja Josafan!
Jo, men det dök upp ett problem... Dom gamla tavlorna som är tjocka som betongblock (tar i förstås) trodde inte jag var "genomskillniga". Lustigt nog så va dom det trots att dom ser helt svarta ut både på bak o framsidan.
Sätter man nu i nya mätartavlorna som jag gjort kommer det inte lysa någonting genom siffror etc, det visste jag redan innan men. Saken är den att jag trodde förra tavlorna fick sitt ljus runt om, men dom får tydligen det både runt om och genom tavlan.
Dom nya tavlorna kommer alltså bli för dåligt belysta, det är i alla fall vad jag tror. Well, well. Sätter på dom på tisdag iaf eftersom tryckeriet inte hann trycka dom innan pingst tjossan helgen kom. Så jag var tvungen att montera ihop satans panelen igen eftersom jag ska besiktiga den på tisdag morgon.![]()
Josafan skrev:Jo, dom är gjorda i någon form av laminat har jag för mig. Det du kan göra är att sitta o sköra ut för siffrorna om du orkar? jaja, det var ju synd att det gick åt pipsvängen...
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |