Bra Raksträckor... ?

yOOn

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ingen
Hej..

Nu har det blivit dax att börja lära sig slanga och annat skoj.. :yoparty
Är det några som vet och kan komma med lite bra förslag på bra raksträckor där man kan leka lite??.. Tunby och Finnslätten finns juh, men finns det några andra alternativ??.. Där det inte är så mkt trafik och annat som kan störas. Utfarter m.m. :confused:

Rakor finns ju lite här och var :tungan jag behöver nån som kan ge mig ris och ros hur jag slangar jag flänger bara upp och ner nu som ett annat mongo. Igår fick jag till min bästa hittills! Blev nog hela 10-13m :hihi

y00n btw!Har du fått ditt körkort nu!? :confused:

SimmPsi skrev:
Rakor finns ju lite här och var :tungan jag behöver nån som kan ge mig ris och ros hur jag slangar jag flänger bara upp och ner nu som ett annat mongo. Igår fick jag till min bästa hittills! Blev nog hela 10-13m :hihi

Japps.. självklart har jag kortet nu.. Du får ta och komma in nån dag och åka lite.. när ska du till lumpen igen då?..

Javisst kan jag det! :) Jag åker tillbaka på Söndag igen. Så nåndag när det är bra väder så kan vi dra ut och bränna lite :banana

SimmPsi skrev:

simpsi kul å se dej igår då:P men du åkte som en studdsbolligår :hihi men yoon "fille" de e ju ganska bra på tunby ändå lr?? schysta lastbilschaffisar när sketna r6:or pajjar llr hur fille :arsele

minibiffen skrev:
simpsi kul å se dej igår då:P men du åkte som en studdsbolligår :hihi men yoon "fille" de e ju ganska bra på tunby ändå lr?? schysta lastbilschaffisar när sketna r6:or pajjar llr hur fille :arsele

Jajajaja detaljer. Blev bättre sen senare när jag började med kopplingen ist :tungan Var skoj att träna bakslang med 2 andra rookies så känner man sig inte så kass :lol Just ja!Johan har ställt på sin hoj nu iaf så han kan vi släpa med ut :tummenupp

SimmPsi skrev:
Jajajaja detaljer. Blev bättre sen senare när jag började med kopplingen ist :tungan Var skoj att träna bakslang med 2 andra rookies så känner man sig inte så kass :lol Just ja!Johan har ställt på sin hoj nu iaf så han kan vi släpa med ut :tummenupp

bra bra då drar du me dej lite folk på fredag:D:D

minibiffen skrev:

JUpps kul att se hallsta chicksen.. :) jorå tunby duger väll.. hahha mm tur d satt man kunde få låna nå verktyg... hahah annars hade det inte blivit någe mera slangande.. hehe om man kan kalla det så.. R6orna håller så bra bara jag som har pillat lite hehe.. haha..

SimmPsi skrev:

Joo det vart bara bättre och bättre iaf.. för alla 3 och inga nederlag alls.. tur d.. mmm bra har du snackat mä Dick lr ? han får också ta och pallra sig hit och åka lite.. Hur länge ska Johan ha sin hoj påställd då?... hoppas på fint väder på fredag då om vi ska ut en sväng.. :yoparty

yOOn skrev:
JUpps kul att se hallsta chicksen.. :) jorå tunby duger väll.. hahha mm tur d satt man kunde få låna nå verktyg... hahah annars hade det inte blivit någe mera slangande.. hehe om man kan kalla det så.. R6orna håller så bra bara jag som har pillat lite hehe.. haha..

exact fille tycker du ja ska åka å lacka hojjen idag lr imorron innan ja vet att ja har pengarna:P??? kan ju inte va vit om ja ska åka på freda:P

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back