bra pris???? nja

SuperMicke skrev:
Köp den av riskok då. Fattar inte problemet :va

Problemet är ju att det nästan är bedrägeri, svinigt är det defenitivt iallafall.
Sjukt vad lågt folk kan sänka sig för att tjäna några kronor.

Trango_B skrev:
Problemet är ju att det nästan är bedrägeri, svinigt är det defenitivt iallafall.
Sjukt vad lågt folk kan sänka sig för att tjäna några kronor.

Folk betalar väl vad dom tycker att det är värt? Så funkar jag i alla fall. Skulle dock inte köpa just en sån cykel för varken 10 eller 3 lök.

SuperMicke skrev:
Folk betalar väl vad dom tycker att det är värt? Så funkar jag i alla fall. Skulle dock inte köpa just en sån cykel för varken 10 eller 3 lök.

Jo men det är ju synd om tex en liten skolkille som lägger sina sparslantar på denna hoj bara för att han inte vet att han kan köpa den för halva priset på annat ställe istället. Tycker jag iallafall

sunkan skrev:
inget problem bara kul att han köper nått för 5000 och sen säljer den för 10000.

Jo, jag fattar vad du menar, men eftersom den är ny i kartong så kan man ju gissa att hans tanke var att köpa billigt och sälja dyrt. Precis som vilken annan handlare som helst. Inte för att jag tror att han kommer kunna sälja den för det priset, men ändå...

Trango_B skrev:
Jo men det är ju synd om tex en liten skolkille som lägger sina sparslantar på denna hoj bara för att han inte vet att han kan köpa den för halva priset på annat ställe istället. Tycker jag iallafall

Visst, men är man på gång att köpa något så jämför man väl oftast priset innan man köper första bästa? Vem vet, den här säljaren kanske själv är en liten (smart) skolkille...

Han försökte väl vara smart och tjäna pengar? Om ni fick veta hur mycket alla era saker egentligen kostar skulle ni inte köpa det. Tror inte en mc butik betalar 10-13 för ett helsystem, inte heller 130000 för en r1:a, ändå köper folk det.

P-E skrev:
Han försökte väl vara smart och tjäna pengar? Om ni fick veta hur mycket alla era saker egentligen kostar skulle ni inte köpa det. Tror inte en mc butik betalar 10-13 för ett helsystem, inte heller 130000 för en r1:a, ändå köper folk det.

Förvisso sant, men till saken hör att när du handlar från en firma så har firman vissa åtaganden enl. konsumentköplagen, vilket inte gäller försäljningar mellan privatpersoner. Alltså så betalar du dyrt till firman inte bara för produkten, utan även för den säkerhet som följer med att handla av en firma.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman