Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
finns en uppsjö program. men när det gäller guider ska du surfa runt lite på nätet. där finns allt man behöver veta... teoretiskt sett skulle jag kunna köra med dreamweaver ultradev... x 6.0 swe.. har teoretiskt sett en guide i pdf format till den... bra program... teoretiskt.... hojta till om det låter braGustav O skrev:Finns det ett bra och gratis program som man kan göra hemsidor med? Gärna med fungerande och förståeliga instruktioner för en html-nolla som undertecknad.
Sant om man kan html...Mr K skrev:kan inte hålla mig .........
Notepad aka Anteckningar ........ hihi
Fluxir skrev:Dreamweaver![]()
![]()
Dreamweaver är för professionals eller geeks...Fotrally skrev:Laddade hem nått gratisprogram på 20-30mb för nått år sedan å det var då fan så mkt mindre invecklat än vad Dreamweaver verkar vara!![]()
newstead skrev:Dreamweaver är för professionals eller geeks...![]()
newstead skrev:Dreamweaver är för professionals eller geeks...![]()
Kallar du mig för nörd?McB skrev:Nördar kodar för hand. Punkt.
DR_Gonzo skrev:Jag är åxå ute efter ett lätt program som man kan göra hemsidor med. Jag vill kunna lägga upp bilder och jag vill ha en gästbok. Det måste ju finnas nått program för folk som är helt borta när det gäller hemsidor. Tacksam för tips.
DR_Gonzo skrev:Jag är åxå ute efter ett lätt program som man kan göra hemsidor med. Jag vill kunna lägga upp bilder och jag vill ha en gästbok. Det måste ju finnas nått program för folk som är helt borta när det gäller hemsidor. Tacksam för tips.
Man vill ju gärna ha ett program mer än en månad och eftersom det är liet på kul för min del så slipper jag gärna betala, utan att ladda ner piratkopior alltså.Thundercat skrev:http://www.effectivestudios.com/
Ladda hem "home edition", gratis att prova i en månad.
Kanonbra program.
![]()
Starstriker skrev:Googla efter "Content management systems" eller CMS. Då borde du hitta en hel del....
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|