Bra meck Lund-Staffanstorp-Malmö

Jodå, de finns. Sök på storlek istället för på motorcykel så dyker de upp i listan. :tummenupp

Funderade på att beställa ett par Pilot Power 2ct, men efter att ha läst att du läst att Sportsmart var bra lutar det åt ett par sådana, så jag hoppas du läst rätt och gjort en korrekt analys i däckdjungeln. :gnissla

Nej, det som dyker upp där för min hoj (och vad jag kan se även din) är (Dunlop Sportmax) D208, och det är inte samma däck som (Dunlop Sportmax) Sportsmart som är det som jag var ute efter. Antar att det är ordet "Sportmax" som förvirrar, det verkar ingå i alla deras sport och sport-touring mc-däck.

Dessutom påstår dom att min hoj ligger i kategorin 501-600 cc, tror dom det är nån jävla EU-moppe? :mad:

Edit: Vafan, sök INTE på motorcykel skrev han ju, mitt pucko! :brinnerup:glömdet

Last edited:
Nej, det som dyker upp där för min hoj (och vad jag kan se även din) är (Dunlop Sportmax) D208, och det är inte samma däck som (Dunlop Sportmax) Sportsmart som är det som jag var ute efter. Antar att det är ordet "Sportmax" som förvirrar, det verkar ingå i alla deras sport och sport-touring mc-däck.

Dessutom påstår dom att min hoj ligger i kategorin 501-600 cc, tror dom det är nån jävla EU-moppe? :mad:

Njäe... Så här står det i min beställningslista:
1 DUNLOP / 120/70 ZR17 58W SPORTSMART 92.75 €
2 DUNLOP / 180/55 ZR17 (73W) TL SPORTSMART 121.65 €

Som sagt, skippa att sök på motorcykel. Sök på däckstorlek och märke. Sportsmart fanns till och med i avdelningen Special Price.

Och måste du tvunget söka på motorcykel, så sök på Ducati 848. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT