MRJaggu
Gudomlig sporthojare
hem till byn!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Generation Kill" är en bra miniserie i 10 delar, som iaf jag tyckte var jävligt bra. http://www.imdb.com/title/tt0995832/
Oz
The black donnellys
Sons of anarchy
Arkiv X, bara 9 säsonger![]()
Bara att ni kollar på dom första säsongerna dåVar kul i början när det handlade om nån konstig vette eller nån skum kraft. Sista säsongerna var det ju bara konspirationstjafs med cancermannen.
Grejen är att Carneválle har: Mord, dvärgar, synska, demoner, krymplingar, skäggig dam, galna kristna, 100 år gamla pickuper, mm. Hur ska man kunna hitta något som kan mäta sig med det?
Jag fildelar det nu. Läste dock att det blev nedlagt. Hoppas det inte är alltför irriterande slut.
Värsta exemplet på sånt måste ju vara i Twin Peaks. Slutet äcklar mig. Jag tog väldigt illa vid mig. Det blev väl också nedlagt. Sånt borde vara förbjudet.
Grejen är att Carneválle har: Mord, dvärgar, synska, demoner, krymplingar, skäggig dam, galna kristna, 100 år gamla pickuper, mm. Hur ska man kunna hitta något som kan mäta sig med det?
Det gör man inte, bättre serie går ju inte att uppbringa helt enkelt. Så jävla klockren serie, jag låg vaken bara för att kolla på det när det visades på nätterna fast jag skulle upp och jobba tidigt som fan. Det var det värt!
Jag måste nog se om den inom kort, kolla på hela i sträck. Bara bunkra upp med chips, pizza och grogg
.
..och nu har man lagt sig till med div uttryck från serien som att skrika "Enter" med mustig bas när någon knackar på dörren eller att tilltala en folksamling med "Children".
Se inte Jericho.Jericho verkar kannon!
The Shield
Underbar snutserie!
Jag och polaren har kört 6 säsonger hittills. Elaka/korkade/giriga/gay/korrupta/ärliga snutar, smått och stort bus i en salig blandning.
Vic Mackey (Michael Chiklis) är som en pitbull.![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |