Bra jäkla serie eller filmer?

image_gallery

Last edited:
Grejen är att Carneválle har: Mord, dvärgar, synska, demoner, krymplingar, skäggig dam, galna kristna, 100 år gamla pickuper, mm. Hur ska man kunna hitta något som kan mäta sig med det?

Grejen är att Carneválle har: Mord, dvärgar, synska, demoner, krymplingar, skäggig dam, galna kristna, 100 år gamla pickuper, mm. Hur ska man kunna hitta något som kan mäta sig med det?

Jag fildelar det nu. Läste dock att det blev nedlagt. Hoppas det inte är alltför irriterande slut.

Värsta exemplet på sånt måste ju vara i Twin Peaks. Slutet äcklar mig. Jag tog väldigt illa vid mig. Det blev väl också nedlagt. Sånt borde vara förbjudet.

Jag fildelar det nu. Läste dock att det blev nedlagt. Hoppas det inte är alltför irriterande slut.

Värsta exemplet på sånt måste ju vara i Twin Peaks. Slutet äcklar mig. Jag tog väldigt illa vid mig. Det blev väl också nedlagt. Sånt borde vara förbjudet.

Carneválle hade manus för 6 säsonger men fick bara spela in de två första med samma kapital och då resterande 4 skulle bli lite fisigare finansierade så lade man de på is. Men slutet på andra säsongen ligger precis lagom mellan tillfredställelse och att man vill ha mer.

David Lynch hade bara tänkt göra första sesongen av Twin Peaks. Det var produktionsbolaget som tjatade till sig resterande avsnitt och då spårade han ju så klart ur. Jag tillhör den lilla skaran som gillar slutet.

Det gör man inte, bättre serie går ju inte att uppbringa helt enkelt. Så jävla klockren serie, jag låg vaken bara för att kolla på det när det visades på nätterna fast jag skulle upp och jobba tidigt som fan. Det var det värt!
Jag måste nog se om den inom kort, kolla på hela i sträck. Bara bunkra upp med chips, pizza och grogg :yoparty

Men Taken är helt klart sevärd, en hel del 50-tal då serien är uppbyggd i olika tidsperioder.

Det gör man inte, bättre serie går ju inte att uppbringa helt enkelt. Så jävla klockren serie, jag låg vaken bara för att kolla på det när det visades på nätterna fast jag skulle upp och jobba tidigt som fan. Det var det värt!
Jag måste nog se om den inom kort, kolla på hela i sträck. Bara bunkra upp med chips, pizza och grogg :yoparty
.

..och nu har man lagt sig till med div uttryck från serien som att skrika "Enter" med mustig bas när någon knackar på dörren eller att tilltala en folksamling med "Children".

Hojtema kanske?
C.h.i.p.s.
[YOUTUBE-ID]BSzEmPEnYxo[/YOUTUBE-ID]
Streethawk.
[YOUTUBE-ID]N_F2_7gwFKc[/YOUTUBE-ID]

..och nu har man lagt sig till med div uttryck från serien som att skrika "Enter" med mustig bas när någon knackar på dörren eller att tilltala en folksamling med "Children".

Haha, det måste genast anammas :D

Jericho verkar kannon!
Se inte Jericho.
Hade hört att den skulle va bra. Laddade hem.
Skräp.
Krystad handling.

Huvudpersonen springer runt och är hysterisk precis hela tiden. Tröttande.

Ologisk handling. Exempel: en skolbuss har kört åt helvete. 2 poliser åker å letar. De hittar en dikeskörd fångtransport. "Vi har hittat skolbussen" :confused:. Poliserna blir påhoppade bakifrån av förrymda fångar.

En annan riktigt usel serie är Chuck. Fyfan va dålig den var. :huvet
Man blir förbannad!

The Shield

Underbar snutserie!

Jag och polaren har kört 6 säsonger hittills. Elaka/korkade/giriga/gay/korrupta/ärliga snutar, smått och stort bus i en salig blandning.

Vic Mackey (Michael Chiklis) är som en pitbull. :yoparty

The Shield

Underbar snutserie!

Jag och polaren har kört 6 säsonger hittills. Elaka/korkade/giriga/gay/korrupta/ärliga snutar, smått och stort bus i en salig blandning.

Vic Mackey (Michael Chiklis) är som en pitbull. :yoparty

Kan inte annat än att hålla med... så underbar serie.. :yoparty

sen börjar 24 s8 sändas på söndag.. :Bugar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...