Bra jäkla serie eller filmer?

Antagligen blir jag lynchad.
Men:
"Tillbaka till Aidensfield" (Heartbeat) tycker jag är fantastiskt bra i all sin anspråklöshet.
[YOUTUBE-ID]rx_cjbptHKE[/YOUTUBE-ID]

Blir ni sugna på lite komedi kan jag rekommendera Black Books, en riktigt skön brittisk serie från 2000. Tre säsonger, 6 avsnitt i varje.

[YOUTUBE-ID]A10PvpbPJZw[/YOUTUBE-ID]

Har precis kollat färdigt på Pilotavsnittet och jag längtar redan till nästa avsnitt. Handlar hela serien om samma fall?

Det kan vi väl inte säga heller. Du måste se hela skiten. Det hör till allmänbildningen. Alla karaktärer är fantastiska och vansinnet är påtagligt.

Ska ni dricka öl och se skit så är "The Man-show" skiten.

Jag kollade även ett avsnitt av "The testees" som någon tipsade om, billig dirty humor när den är som bäst.

Suttit och plöjt 4 säsonger med The black adder i helgen, grymt bra :)

Ska ni dricka öl och se skit så är "The Man-show" skiten.

Jag kollade även ett avsnitt av "The testees" som någon tipsade om, billig dirty humor när den är som bäst.
Äen i det syftet fungerar "Trailer park boys" utmärkt.
[YOUTUBE-ID]mZbygmWKpP8[/YOUTUBE-ID]

Du stackars människa månste vara felskapt eller så har du bara jävligt dålig smak

Men alltså: TS (dvs undertecknad) efterlyser serier i stil med Twin Peaks och Carnivále och du föreslår en mix av Scrubs och American Dad...

Du stackars människa månste vara felskapt eller så har du bara jävligt dålig smak

Jag tycker det verkar som dom flesta på SH tycker att det är du som har jävligt dålig smak eller är felskapt.

Visst ser jag Scrubs och 2½men om det är på, men det är inget jag springer hem och ser för att inte bomma ett avsnitt.

Alla gillar olika saker, det var ju någon stackars vilseledd själ som häromdagen hävdade att fast and the furious var en bra film också...

Jag har svårt att tänka mig sämre dynga än så.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka