CAPTAIN AWESOME
Ny medlem
Har ju haft problem tidigare med ryckig/heldöd hoj och tänkte nu börja felsöka lite men vill inte kasta ut 4000 på en bränslepump, därför tänkte jag nu kolla om någon har en pump som jag skulle kunna testa till min. Känner inga som kör samma typ som mig själv i stan så därför hojtar jag ut det här istället. Jag har en -00 gsxr 750...antar att 01-03 1000 och 600 00-03 är samma pump...
Tacksam för hjälp
---> Halmstad
Tacksam för hjälp
---> Halmstad
skulle ju inte startmotorn eller bränslepumpen funka alls tycker jag! En sak som jag också lagt märke till är att bränslepumpen hade en svag förändring i ljudet!