Då var det dags igen, så fort man är ute o kör hojj i kortbyxor o t-shirt händer det, ska ställa ner hojjen på stödet och lyckas bränna baksidan av höger ben mot avgas systemet, Resultatet blir ett stort brännsår som känns sådär lagom kul mitt i sommar värmen, jag har 3st ärr av denna händelse och det verkar som om man aldrig lär sig undvika detta heller, surt att alla ärr är på olika ställen på benet,
Är det bara jag som gör detta
Är det bara jag som gör detta

är man snygg o skicklig åker man utan ställ, bara loosers som inte vågar (IRONIIII)
)
