Har installerat en ny pc, och på den g:a var det så att det gick direkt att skriva till cd-skivan genom vilket program som helst.
(Eg backup från XOR Compact).
På den nya med WinXp går nu inte detta längre.
Antagligen var det nog så att det på den förra PC:n fanns DirectCD (genom Adaptec Easy CD Creator) som skötte om det hela så det gick att köra direkt..
Har mina aningar om att detta program dock tillverkar skivor som man bara kunde läsa om directcd var installerat på den dator man tänkte läsa skivan på.
Undrar nu om det finns något liknande program som fixar det hela?
Easy CD Creator känns som det är lite gammalt.. finns det ingen funktion/prg i nero eller något för att fixa det hela tro?
Kom igen nu med lite tips..
(Eg backup från XOR Compact).
På den nya med WinXp går nu inte detta längre.
Antagligen var det nog så att det på den förra PC:n fanns DirectCD (genom Adaptec Easy CD Creator) som skötte om det hela så det gick att köra direkt..
Har mina aningar om att detta program dock tillverkar skivor som man bara kunde läsa om directcd var installerat på den dator man tänkte läsa skivan på.
Undrar nu om det finns något liknande program som fixar det hela?
Easy CD Creator känns som det är lite gammalt.. finns det ingen funktion/prg i nero eller något för att fixa det hela tro?
Kom igen nu med lite tips..