Var ute och åkte lite hoj för ett par timmar sen.. Hörde att den började låta lite mer än vanligt, visste att dämparen inte är riktigt fast skruvad så slängde bak foten för att trycka fast den igen..
Mindre lyckat bara fräste till så var det hål i skon.. gjorde inte ont då utan det dröjde 20 min kanske.. sen började det faktiskt göra riktigt ont.
Men nu till frågan. Vad ska man göra för att det inte ska göra så satans ont? Lyckades bränna mig skapligt i ansiktet för några månader sen och fick då nån smärtstillande salva eller liknande men hittar inte den nu så finns det nått annat knep?
Förra gången jag brände mig var också en jäkligt dum grej. Hjärnan funkar inte ibland..

Men nu till frågan. Vad ska man göra för att det inte ska göra så satans ont? Lyckades bränna mig skapligt i ansiktet för några månader sen och fick då nån smärtstillande salva eller liknande men hittar inte den nu så finns det nått annat knep?
Förra gången jag brände mig var också en jäkligt dum grej. Hjärnan funkar inte ibland..