...bränd...

agazza skrev:
2675455 NÄE bara för att jag suttit uppe och läst denna tråd så har jag bestämt mig för att köpa en sporthoj istället för en streetfighter.. hatar discoturkar i beMwes..

btw corvette sledgehammer från 1988 toppar 400km/H och är samma modell som nightrider bilen..

den kan dock bara specialbeställas direkt från corvette..

skulleva fränt på autobahn när någon kommer i en lambo eller ferrari och dra dom med en 20 år gammal bil..

googla ifall du inte tror mig finns t.o.m noterat världrekord på det..

Men det måste väl vara i super pursuit mode, annars tror jag inte på dig :hihi :hihi

Lam-Kaka skrev:
2634729 Han är ivarjefall en smart tomte i så fall som inte gör såna här tråd lyft som skåningar eller 08 brukar göra :tungan

Nu ska vi inte vara dumma mot varandra, så här års är vi alla tomtar! Tomteslipsen e redan på och snart drar jag ner tomteluvan över skulten! :)

wonderwizard skrev:
2675950 måste vara gammalt.

dagens världsrekord innehas av Koenigsegg ccr & 388km/h :fakta

det är för massproducerad bil.. dom har endast gjort en av corvetten

och snabbaste bilen av alla är bugatti veyron med en 1001hk W16 motor dvs dubbla ihopmonterade v8or med massa vrid^^ den bilen accar snabbare än en f1 bil och har faktiskt högre toppfart.. dock håller den inte måttet i kurvorna..

den gör ofta över 400km/h googla på det.. :D

www.callawaycars.com

sen trycker du på project history sedan projects c1-c6 sedan c4twinturbo sedan sledgehammer för info

skriv corvette sledgehammer så får du upp måånga länkar :P

Rigge skrev:
2675461 Som är en Pontiac :)

knightrider.jpg

ursäkta blandade ihop bilar det var länge sen serien gick ;) men den jag menar är en corvette

Last edited:
Back