...bränd...

gammal supra? är det mk4 TT modellen isf från mitten av 90-tal.
tror inet många bilar tar dig frn 100 knut, säg 200 så tror jag dig, då har bilarna vrid vi inte har i hojarna.

Re: Re: Re: Re: ...bränd...

Nisse Järnet skrev:
Hahaha :D Typ som jag måste göra me DT:n....Inge kul och köra om bilar i över 120, för då måste man dyka ner med skallen :rodnar Vallentuna btw?!? Coolt! :cool: Vardå?

Mörbyv.!! Själv då? Vi skulle ju kunna sticka ut och tävla om vem som kan köra långsammast!! :crash

pageer skrev:
305933 Igår blev jag ifrånåkt på vaxholmsvägen.. .. av en BMW buren discoturk.. jag har inte känt mig så förnedrad på länge. Jag bara hoppades på att det skulle komma en R1 och sänka hans självförtroende en aning.. men inte. Nu är det dags att trimma! :confused:

haha...han kan testa me mej..... = ) ..oops nu visade ja tecken på omoget beteende...

Silwer skrev:
324478 gammal supra? är det mk4 TT modellen isf från mitten av 90-tal.
tror inet många bilar tar dig frn 100 knut, säg 200 så tror jag dig, då har bilarna vrid vi inte har i hojarna.

Rätt hoj = mycket vrid :yoparty . Rätt hoj drar bra fortfarande efter 200 - bilen parkerad :arsele . Supra MKIV:a över 800 rwhp :tummenupp .//R

TomK skrev:
306728 Men din hoj kostar bara en bråkdel av vad bilen går loss på och ändå har du mer kul

Men discoturken sitter i ett skönt skinnsäte och lystnar på musik.

Var det en M3?

Brorsan hade kompressor på sin 328, cirka 10 bakhjulshästar mer än en E36 M3 3,2. Den hade nog inte chans mot någon hoj. Möjligtvis motarder.

Ni som sitter och hittar sånna här stengamla trådar, vad har ni egentligen sökt på för
att få fram dom?

NÄE bara för att jag suttit uppe och läst denna tråd så har jag bestämt mig för att köpa en sporthoj istället för en streetfighter.. hatar discoturkar i beMwes..

btw corvette sledgehammer från 1988 toppar 400km/H och är samma modell som nightrider bilen..

den kan dock bara specialbeställas direkt från corvette..

skulleva fränt på autobahn när någon kommer i en lambo eller ferrari och dra dom med en 20 år gammal bil..

googla ifall du inte tror mig finns t.o.m noterat världrekord på det..

agazza skrev:
2675455
btw corvette sledgehammer från 1988 toppar 400km/H och är samma modell som nightrider bilen..

Som är en Pontiac :)

knightrider.jpg

Back