crashtestdummy
Ompa ompa.
Vad tycker du om proffsboxning.
Holyfield som får en träff idag..
Holyfield som får en träff idag..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Holyfield?crashtestdummy skrev:2390405Vad tycker du om proffsboxning.
Holliefield som får en träff idag..
ändrat...SuperMicke skrev:2390421Holyfield?
sant TKD är (nästan) skitenFreddaGädda skrev:2390428Trist när man bara får använda armarna..
Ironi?-Rosen- skrev:2390859sant TKD är (nästan) skitenbra mycket manligare än andra kampsporter af
![]()
stoffer skrev:2391060Ironi?
stoffer skrev:2391060Ironi?
-Rosen- skrev:2390859sant TKD är (nästan) skitenbra mycket manligare än andra kampsporter af
![]()
IronMike skrev:2391094Testa själv att boxas i 1 minut med en polare så hajjar ni.......
IronMike skrev:2391094Boxning är det hårdaste som finns! det är en utdragen process... K1 mm är puckla på i några få ronder. Boxning är är en mer ädel sport som funnits länge samt kräver mer genomgående teknik och uthållighet. Testa själv att boxas i 1 minut med en polare så hajjar ni.......
Jag har hållit på lite själv, det finns inget mer uttröttande, samtidigt som man studsar runt å blir trött av det, så ska man orka slå, samtidigt som man blir så mkt mer trött av de smällar man får.
![]()
-Rosen- skrev:2390859sant TKD är (nästan) skitenbra mycket manligare än andra kampsporter af
![]()
nä? varför?stoffer skrev:2391060Ironi?
tänk istället att du hoppar runt på samma sätt fast mer sidledsmanövrar samtidigt som du sparkar på den andra killen konstant, vad är mest manligt?IronMike skrev:2391094Boxning är det hårdaste som finns! det är en utdragen process... K1 mm är puckla på i några få ronder. Boxning är är en mer ädel sport som funnits länge samt kräver mer genomgående teknik och uthållighet. Testa själv att boxas i 1 minut med en polare så hajjar ni.......
Jag har hållit på lite själv, det finns inget mer uttröttande, samtidigt som man studsar runt å blir trött av det, så ska man orka slå, samtidigt som man blir så mkt mer trött av de smällar man får.
![]()
det känns som att du alltid försöker provocera mig så jag tänker inte kommentera ditt inlägg mer än de tankar som jag skriver ner just nuRocky skrev:2391285Du menar hoppdansen från Korea ?![]()
Thaiboxning är manligt, Taekwondo är en hoppdans för tjejer.![]()

därför jag skrev nästan, jag tycker att TKD är manligt men thaiboxning är snäppet värrePlåtniklas skrev:2391174Absolut. Hela dagen.![]()
..Jo, för att sparras i Thaiboxning är inte jobbigt alls. Näe, ingenstans.
[edit] Satans vad '' det blev nu då.
![]()
-Rosen- skrev:det känns som att du alltid försöker provocera mig så jag tänker inte kommentera ditt inlägg mer än de tankar som jag skriver ner just nu![]()
, det var du som la upp bollen genom att påstå att Taekwondo är manligt !|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller