Box i Brno för 4 dagarsvarianten

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
En box kostar 130 euro/dag och det ska visst gå att vara 10 st i en box så det är bara att signa upp sig så vet vi hur vi ska "bo".

1. Torkel
2. Henke #22
3. Jörgen Player Special
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10

1. Torkel
2. Henke #22
3. Jörgen Player Special
4. Berra
5.
6.
7.
8.
9.
10

1. Torkel
2. Henke #22
3. Jörgen Player Special
4. Berra
5. Racercalle (eventuellt)
6. Andy (eventuellt)
7.
8.
9.
10

En box kostar 130 euro/dag och det ska visst gå att vara 10 st i en box så det är bara att signa upp sig så vet vi hur vi ska "bo". Fyller på med vilken typ av hoj/klass vi åker

1. Torkel SP250
2. Henke #22 250GP
3. Jörgen #31 125GP
4. Calle 250GP
5. Berra 250GP
6. Andy 125GP
7.
8.
9.
10.

MVH
/Jörgen #31

En box kostar 130 euro/dag och det ska visst gå att vara 10 st i en box så det är bara att signa upp sig så vet vi hur vi ska "bo". Fyller på med vilken typ av hoj/klass vi åker

1. Torkel SP250
2. Henke #22 250GP
3. Jörgen #31 125GP
4. Calle 250GP
5. Berra 250GP
6. Andy 125GP
7. Christoffer 125GP
8.
9.
10.

Chris Ash skrev:

1. Torkel SP250
2. Henke #22 250GP
3. Jörgen #31 125GP
4. Calle 250GP
5. Berra 250GP
6. Andy 125GP
7. Christoffer 125GP
8.
9.
10.

En till sedan får det vara bra tycker jag.. Vad säger ni andra?

/Jörgen

Jörgen #31 skrev:
En till sedan får det vara bra tycker jag.. Vad säger ni andra?

/Jörgen

10 st i en Box gäller nog hojar där man bara byter däck och spänner kedjan :tungan

Berra skrev:
Jag tycker likadant. 8st räcker...

Uppdatering... Det berömda tio små negerpojkarsyndromet har drabbat boxen som vi ännu inte bokat.
Anyway:
1. Snorkel alias Torkel
2. 12345 alias Henrik O
3. Berra alias Berra :)
4. XXXXXX alias Jörgen
5. Wir kommen mit glück und panzer alias Christoffer
6. ?
7. ?
8. ?

Last edited:
Jahapp, 5 st är ju liiite väl lyxigt kanske? Tre till please!
Åsa?
Kiosken?
Å en till

Jag antar att man kan slå en signal till Los Lacnacs så kan de boka en box, eller hur ni som varit med förr?

Torkel skrev:
Åsa?
Kiosken?
Å en till

Jag antar att man kan slå en signal till Los Lacnacs så kan de boka en box, eller hur ni som varit med förr?
Tack för att du tänker på mig Torkel, men jag och Erik Kossxxxxx delar med dom andra skånetokarna + Jorpes.

Edit: vet dock att Chrille Andersson som kör Super Bike (två hojar) gärna vill ha box, men ännu ingen att dela med. Han åker samma färja som många av oss andra; Trelleborg-Rostock 12/4 kl 23. Hör av er om ni vill ha hans nummer.

Last edited:
Torkel skrev:
Åsa?
Kiosken?
Å en till

4 är lyx! :banana

Skicka ett mail till Lacnac så fixar han! :tummenupp

Torkel skrev:
Om det inte måste vara tvåtaktare så är vi tre jefla najsa snubbar som är utan :)

Edit: egentligen skulle jag hellre köra tvåtakt. Det måste väl vara värt nåt i sammanhanget?

Last edited:
Bingo skrev:
Om det inte måste vara tvåtaktare så är vi tre jefla najsa snubbar som är utan :)

Edit: egentligen skulle jag hellre köra tvåtakt. Det måste väl vara värt nåt i sammanhanget?

Jag har inget emot det och jag tituleras ju överstetaliban av vissa....;)

Om ingen har några invändningar så anmäler vi oss.

1. Snorkel alias Torkel
2. 12345 alias Henrik O
3. Berra alias Berra
4. XXXXXX alias Jörgen
5. Panzerfucko alias Christoffer
6. Bingo
7. ALC Racing I
8. ALC Racing II

Bingo skrev:
Om ingen har några invändningar så anmäler vi oss.

1. Snorkel alias Torkel
2. 12345 alias Henrik O
3. Berra alias Berra
4. XXXXXX alias Jörgen
5. Panzerfucko alias Christoffer
6. Bingo
7. ALC Racing I
8. ALC Racing II
Perfekt! We have a team. Då tycker jag att vi bryter här så ska jag kolla med Loc Lacnacos om hur man bokar box!

Torkel skrev:
Perfekt! We have a team. Då tycker jag att vi bryter här så ska jag kolla med Loc Lacnacos om hur man bokar box!
Fint som snus!

Nu ska det vara bokat, alla måste medta cash för boxen till morgonen den första dagen, 130x4/8=65 euro. Nyckeln hämtas ut i box #1, den kostar 100 euro i pant och det vore ju skönt om jag slapp lägga allt det själv så ta gärna med 12 euro extra. Totalt 77 euro mao!

*/ ?>
Back