Box i Brno för 4 dagarsvarianten

Fick ett mail med lite mer info:

Hej Torkel
Om ni kommer dagen innan kan ni hämta nyckel och flytta in ca: till kl 23.00
Första träningsdagen ca: kl. 7.30
Jag rekommenderar att ni kommer lite tidigare, en del förare kommer sent på natten och sover sen halva förmidagen, då har träningar redan börjat.
mvh
Hanna

Är det några som INTE kan vara på plats på kvällen den 13'e innan kl 23.00?

Någon som vet om det är euro eller CZK som gäller när man pröjsar för boxen? Tydligen ska ju soppan betalas med CZK och då verkar det ju lite udda om man ska betala boxen med euro?
Jag har mailat Lacnacs i går men inte fått svar, någon här som vet?

Torkel skrev:
2075721 Någon som vet om det är euro eller CZK som gäller när man pröjsar för boxen? Tydligen ska ju soppan betalas med CZK och då verkar det ju lite udda om man ska betala boxen med euro?

Meddela här när du fått svar! :)

Torkel skrev:
2075721 Någon som vet om det är euro eller CZK som gäller när man pröjsar för boxen? Tydligen ska ju soppan betalas med CZK och då verkar det ju lite udda om man ska betala boxen med euro?
Ring, dom åkte igår kväll. Frank 0705-390372

Edit: står ju på deras hemsida:

EXKL. KOSTNADER / EXCLUDE PAYMENT
15 april 2006 2 timmars ERF / 2 hours ERF TEAM 800 SEK

Hyra /dag Rent Transponder/day 10 €
Pant Pawn Transponder 100 €
Hyra /dag Rent Box/day 130 €
Pant boxnyckel Rent boxkey 100 €

Last edited:
Det gick ju bra med boxen. Ullis tillkom så det blev 58 euro/person istf 65. Ni som kommer till Anderstorp kan ju ta kontakt med mig så får ni pengar, övriga kan ge kontonr eller nåt så fixar jag det. Sen hoppas jag att Axxexxs fick tillbaka de 100 euro jag deponerade... :3freak

Torkel skrev:
2105849 Det gick ju bra med boxen. Ullis tillkom så det blev 58 euro/person istf 65. Ni som kommer till Anderstorp kan ju ta kontakt med mig så får ni pengar, övriga kan ge kontonr eller nåt så fixar jag det. Sen hoppas jag att Axxexxs fick tillbaka de 100 euro jag deponerade... :3freak

Hör annars av dig, jag har numret till Fabio.

*/ ?>
Back