BoTT i Linköping x 2 nästa år

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date
Det enda som Riktigt gör mej besviken är att du inte (enligt pollen) ska köra på Sviestad, det är väl för att du är rädd att jag ska låna mej en gammal 748 å piska dej (igen):hihi (kan vara en utmaning)

/Christer på sonens konto

/Christer på sonens konto igen

Hej,

Jag är inte säker. Men jag kanske kommer kanske och spöar dig. Det handlar inte om vilja men om ha tid. :tummenupp

Hej,Det handlar inte om vilja men om ha tid

Nu ska jag bli djup!

TID... är ingen man har, eller "får"....
Det är det enda man måste TA sig själv, här i livet.:hihi

Se nu till att TA dig tid med Sviesta, jag vet jag skall, trots en galen gumma på köpet. Släkten är på besök från USA.

//
Benny

Hej,

Jag är inte säker. Men jag kanske kommer kanske och spöar dig. Det handlar inte om vilja men om ha tid. :tummenupp

---------------------------------------------------------------------
Mikkel, du har ju inget val. Du är en reko och lojal kille i dina bästa år så du kan ju omöljigt svika hemma klubben när den bjuder upp till rejs, vi syns där och fajtas som vanligt:D

Hänvisar till Pollen, jag behöver underlag för se om vi ska ha med BoTT som klass på vårt Rookie race i år, skulle uppskatta att så många som möjligt anger huruvida dom planerar att köra i Linköping eller ej, tisdag om två veckor tas beslut om vilka klasser vi kommer att ha med.

mvh

Christer/ Ordförande LMS RR sektion

Back