BoTT-hets før Falken 1. aug

Holder nok ikke med 47 for å komme på pallen! Om Ollys og Tor-Erik dukker opp er 44-tider som gjelder:tummenupp Du kan få kjøpt noen gamle dresser av meg:)

Felger er det mulig å få tak i a????? Venter fortsatt på mine:huvet

Jasså kommer dom, det hade jag ju inte räknat med förstås. Då är det bara att blunda längre och gasa mer :D .

Vet inte om det går att få tag på. Du vet jag har dåligt med sponsorer så jag har inte råd med extra fälgar :D .
Köp dessa: http://www.bikehps.com/acatalog/BST_Wheels.html#aBST1 :tummenupp eller dessa: http://www.motowheels.com/italian/m...For=&collection=168|European Motorcycle Parts

Last edited:
Siste fra yr.no

Falkenberg, Halland, Sverige
Kveld 15/7, kl 20 – kl 02
21°, Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra vest. 0 mm nedbør
:):):):):):):):):)

yess

nu äntlingen så fick ja reda på vad min hoj gav i bänkningen,,,..128hk o 4-5 kg lättare :tummenupp nu e det bara styrdämpare som skall på när ja får den nästa vecka o sen e det återigen upp till föraren :huvet :tummenupp :tuttar

nu äntlingen så fick ja reda på vad min hoj gav i bänkningen,,,..128hk o 4-5 kg lättare :tummenupp nu e det bara styrdämpare som skall på när ja får den nästa vecka o sen e det återigen upp till föraren :huvet :tummenupp :tuttar

Det är ju skitbra :tummenupp . Då kan du inte klaga på moset i motorn längre :krama .

Falkenberg, Halland, Sverige
Kveld 15/7, kl 20 – kl 02
21°, Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra vest. 0 mm nedbør
:):):):):):):):):)

:tummenupp Gött!!

Last edited:
Hur brukar det vara rent generellt. Brukar det bli fullt i licens-gruppen. Kommer antagligen inte kunna vara där nere fören strax efter kl 17. Känns lite trist o köra ca 25mil, o inte få vara med o leka.

Kan gå hur som men mest troligt fylls det upp ganska snabbt....:näsblod
Skall själv sikta på att vara där vid 16 och till o med jag är ju lite orolig att inte få plats så ring och förklara för kansliet hur det ligger till och att du kanske rent av kan förskottsbetala? Bara en tanke.......

Hur brukar det vara rent generellt. Brukar det bli fullt i licens-gruppen. Kommer antagligen inte kunna vara där nere fören strax efter kl 17. Känns lite trist o köra ca 25mil, o inte få vara med o leka.

ja osså klar o hojen ser fan bra ut osså

Snyggt :tummenupp

Den ser snabb ut.....

Jag tappade bort min plånbok igår :huvet med licens och medlemskort (Karlskoga MF). Tror ni att det går att köra ändå :va . Någon kanske kan intyga att jag har licens. Eller om man kommer tidigt kanske dom kan ringa till Svemo och kolla upp att jag har licens?
Tråkigt om man inte skulle kunna köra pga detta :mad: .

Last edited:
:fyllisarHar du varit ute och supit bort den igen nu Custe?
Ja jag får väl intyga att du är du och sen att jag är jag och sen alla andra på tur :tummenupp - Tror inte det är några konstigheter ring Svemo direkt och förklara så kan de någ maila något till dig alt till Falkenberg.

Regndäck vad är det för nått? Slicks is da shit funkar i alla väder! :3freak

Den ser snabb ut.....

Jag tappade bort min plånbok igår :huvet med licens och medlemskort (Karlskoga MF). Tror ni att det går att köra ändå :va . Någon kanske kan intyga att jag har licens. Eller om man kommer tidigt kanske dom kan ringa till Svemo och kolla upp att jag har licens?

tack

tror swemo kan lösa det med fax o så om du har tillgång till det,,...skit har ja pajat hela sida eller vad? när ja tar upp denna tråden så flippar hela sidan o man får scrolla som fan för att se vad folk skrivit ute i hörnet:va sorry i så fall

Den ser snabb ut.....

Nån som har koll på vart man kan bo i falken?? Stugor mm??

Ja eftersom scary lyckats pajja denna tråd med sin upplösning så går jag lite OT här...... :död

Min fråga är huruvida man vid ev regn kan köra på conti mönstrade slicks?
Anledningen till att jag frågar är för det börjar molna på här i Halmstad nu och jag blir lite orolig över faktumet att jag inte har några regndäck... :crash inför kvällens träning.

fixat

tatt bort kortet nu:va
Ja eftersom scary lyckats pajja denna tråd med sin upplösning så går jag lite OT här...... :död

Min fråga är huruvida man vid ev regn kan köra på conti mönstrade slicks?
Anledningen till att jag frågar är för det börjar molna på här i Halmstad nu och jag blir lite orolig över faktumet att jag inte har några regndäck... :crash inför kvällens träning.

Back