BoTT-hets før Falken 1. aug

Någon som har koll på hur det är med killen som skinnstället gick sönder för, på Knutstorp?
Otäck händelse.. Vad var det för skinnställ?

Intressant att veta hur tillverkaren agerade.
//
Benny

Någon som har koll på hur det är med killen som skinnstället gick sönder för, på Knutstorp?
Otäck händelse.. Vad var det för skinnställ?

Intressant att veta hur tillverkaren agerade.
//
Benny

Det var Peter som har Alienmoto. Tror stället var nytt :gnissla

Tror det kan ha varit Berik..:va

Det var Peter som har Alienmoto. Tror stället var nytt :gnissla

Tror det kan ha varit Berik..:va

Yepp det var Berik

Hoppas huden läker ihop bra nu för Peter så vi får se honom på banan igen snart :tummenupp

Jag kommer nog också upp den 15:e så varför inte en BoTT depå med Live hets ?? :arsele
Italienskorna VS Österikiskor som i sin tur gaddar ihop sig mot Normännen mm mm :yoparty

Var uppe idag och kollade Pro Suberbike så nu vet man ju hur man skall köra på Falken..... Undrar bara hur man direkt överför synintryck till funktion på aprilian? :näsblod Elstötar kanske funkar? Tips någon? :va

Vet inte var du tittar ngn stans, men jag tycker det ser lovande ut på smhi iaf. Men dom har ju haft fel förut :(

Tror unge Tobias begynner å merke nervepresset:tummenupp Uansett skal bli gøy å kjøre litt motorsykkel igjen:yoparty Håper bare skinndressen(e) passer etter en sommer med mye øl/mat og lite trening:mad:

Jag kollade på tv4:s väderkanalen, men på dom andra ser det ju bättre ut så vi kör på dom istället :tummenupp .

Sist gick det ju åt hel......e i regn så jag kommer aldrig köra i regn igen :rolleyes: .

Jaha, falkenberg, är det något speciellt att tänka på eller är det bara lämna hjärnan i depån och gasa fullt :confused: Vad behöver jag köra för tid för att köra ifrån Geir och Saltvik :) .

Håper bare skinndressen(e) passer etter en sommer med mye øl/mat og lite trening:mad:

Det är bara att köpa större :tummenupp det gör jag :banana

Last edited:
Jag kollade på tv4:s väderkanalen, men på dom andra ser det ju bättre ut så vi kör på dom istället :tummenupp .

Sist gick det ju åt hel......e i regn så jag kommer aldrig köra i regn igen :rolleyes: .

Jaha, falkenberg, är det något speciellt att tänka på eller är det bara lämna hjärnan i depån och gasa fullt :confused: Vad behöver jag köra för tid för att köra ifrån Geir och Saltvik :) .

Det är bara att köpa större :tummenupp det gör jag :banana

Klart du skal kjøre i regn, at man tryner en gang på regn er jo bare en lærepenge på hva man skal unngå neste gang:tummenupp Du kan ikke bli som Dag - reiser typ 45 mil til Knutstorp for å sitte i en campingvogn:huvet På den annen side så rekker man mer øl og GD på den måte - og det gjør jo Dag! BTW skinndress, fikk ikke spons i år så MÅ bruke de gamle:rolleyes:

Klart du skal kjøre i regn, at man tryner en gang på regn er jo bare en lærepenge på hva man skal unngå neste gang:tummenupp Du kan ikke bli som Dag - reiser typ 45 mil til Knutstorp for å sitte i en campingvogn:huvet På den annen side så rekker man mer øl og GD på den måte - og det gjør jo Dag! BTW skinndress, fikk ikke spons i år så MÅ bruke de gamle:rolleyes:

:D:D

Jag kommer säkert köra i regn om jag måste, men jag behöver en uppsättning fälgar till, för det är inte skoj att kränga däck så man blir svettig precis innan kval :huvet . Får göra som Martin och köpa på sig 892 st fälgset :D .

Spons vet jag knappt va det är, likförbannat måste jag köpa nya skinnställ :va

:brinnerup

Jaha, det är la bara att gasa då :näsblod

Fasen, 47-tider, då kanske du är med och slåss om pallplats, om det inte går mycket fortare i år :tummenupp

Holder nok ikke med 47 for å komme på pallen! Om Ollys og Tor-Erik dukker opp er 44-tider som gjelder:tummenupp Du kan få kjøpt noen gamle dresser av meg:)

:D:D

Jag kommer säkert köra i regn om jag måste, men jag behöver en uppsättning fälgar till, för det är inte skoj att kränga däck så man blir svettig precis innan kval :huvet . Får göra som Martin och köpa på sig 892 st fälgset :D .

Spons vet jag knappt va det är, likförbannat måste jag köpa nya skinnställ :va

Felger er det mulig å få tak i a????? Venter fortsatt på mine:huvet

Last edited:
Back