BoTT 2-3 Maj Anderstorp

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Varit många trådar om folk som planerar, bygger hojjar m.m. Men nu är det snart dags, och det är inte mycket pepp här inte!

Hur går det för er alla? :) :tummenupp
Måste ju veta att det är några som ställer upp när man ska åka och titta på er! Bifoga gärna bild på era vinter-meck!

Man har ju fullt upp med att få ihop det italienska skrotet :D

Last edited:
vilka kommer dit? o var bor man billigt?

var bor man billigt omkring o nära banan?

1 tobias rydberg :tummenupp

Last edited:
Rookie-frågor...

Vilka tider är besiktningen öppen (enligt TR öppnar den 1 maj 12.00, men sen då)?

Kan man betala startavgift på plats?

/Markus

ringde till brånalt idag o han sa att man kan betala på plats o att man kan besikta hojen på lördag morgon eftersom besiktningen kommer vara öppen hela tiden pga alla endurance vurpor :) ring gärna han o dubbelkolla men ja skall köra toktidigt lördagmorgon:tuttar

Vilka tider är besiktningen öppen (enligt TR öppnar den 1 maj 12.00, men sen då)?

Kan man betala startavgift på plats?

/Markus

Tack scaryracing!

@Peter: hojen är ihop, nästan :) Verkar funka rätt bra!

/Markus

skit va tyst här e:mad: vad håller alla på med o hur många kommer till anderstorp :confused: tar det igen

1 tobias rydberg

Ja, man kan ju undra vad det är för tomtar som kör egentligen :tomten
Jag hejjar iallafall på alla som kör Aprilia RSV nästa helg :banana

Hoppas jag hinner få ihop hojen, och träna lite innan :va jobbar just nu på annan ort så omständigheterna kunde varit bättre....
Vi kan väll ta lite hets också när vi ändå är på G, jag ska slå Mikkel :D och vara bästa KTM :hihi kan nog bli svårt (Martin är ju snabb och Mikkel har ju tjuvtränat på GP-bana), men top 10 vore bra. Svårt att veta när man inte vet vilka som kommer till start :näsblod .

1 tobias rydberg
2 Jonas Tidäng

Ja, man kan ju undra vad det är för tomtar som kör egentligen :tomten
Jag hejjar iallafall på alla som kör Aprilia RSV nästa helg :banana

Lind blir nog farlig på sin Factory.

Last edited:
slår ja mikkel med mina 203kg torra vikt + att han tjuvtränat utomlands så skall ja alltid håna han precis som ja gör för att ja tog han på knutstorp :tummenupp bara fan inte man kommer sist bara för det :tuttar

slår ja mikkel med mina 203kg torra vikt + att han tjuvtränat utomlands så skall ja alltid håna han precis som ja gör för att ja tog han på knutstorp :tummenupp bara fan inte man kommer sist bara för det :tuttar

Äsch Tobias, lägg dig bara först och så ser du till att behåll ledningen så skall det inte vara något problem...Go for it:)

/Jan

Jag dyker upp, skall träna lite i helgen bara så jag kan tygla besten :näsblod eller så går jag ner till garaget och gosar lite med den så att jag inte blir avkasstad :Bugar

Ja just det, Vasa vill jag slå också :D
Men med så mycket pulver du har nu så lär det väll gå undan för dig :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey