BoTT 2-3 Maj Anderstorp

amatörfilmat e det men ja har gett en kopia till lodnert om du känner han så kan du få den ifrån han, vet inte var du bor? bor du långt upp så kan ja skicka en:tummenupp

Hehe, ingen aaning om vilka jag pratade med efter vurpan. Speciellt inte då alla på SH har nick.. Film...Hmm skulle kanske vara lite skoj att se.. Funderar lite på vad som hände efter hjulsläppet. Vet att jag hamnade framför hojen och blev skraj att få den över mig. Hur kan vi lösa så jag får se den då???

Inga större skador varken på mig eller hojen..tack & lov.

Nu känner jag mig ialla fall som 60+ (Ont ÖVERALLT)

En riktigt rolig klass att köra i.
Vann över Nisse race 1. Men lyckades tappa en växel i race 2.. växeln hoppade i av sig själv mitt i kurvan... Varav jag fick bada i leca havet.

1 - 1... the show goes on:rolleyes:

Gillar att det är mer respekt i BoTT på banan än i R600-1000...
Tror jag kommer trivas i den här serien.

Tack Urban, Nisse, Pernilla & Linus för hjälpen med att packa allt.
//
Benny

:hihi

090503 958.jpg

090503 959.jpg

Grymt rolig helg med personbästa och roliga fajter!!
Skoj med hyfsat många startande, hoppas det håller i sig.

Tyvärr blev jag inte bästa KTM :) Martin var för snabb, men nästa gång :rolleyes: .

Skönast var nästan när jag tog Rune på näst sista varvet på söndagen :tungan , bra kört Rune synd att du inte orka in i mål.

Grymt rolig helg med personbästa och roliga fajter!!
Skoj med hyfsat många startande, hoppas det håller i sig.

Tyvärr blev jag inte bästa KTM :) Martin var för snabb, men nästa gång :rolleyes: .

Skönast var nästan när jag tog Rune på näst sista varvet på söndagen :tungan , bra kört Rune synd att du inte orka in i mål.

Grattis...... vad kan jag säga, man fick bryta loss mina fingrar från styret, när Dick och du passerade var jag helt slut blev fårvånad att jag körde så pass fort som jag gjorde dom sista varven då jag satt upp och gubbkörde då krampen gjorde att jag inte kunde röra mig på hojen. Funderar på att trima ner hojen så den blir mer lättkörd. :näsblod nästa race skall jag inte ge mig så lätt :tummenupp

Skulle bara påminna dig att ja tog dig i sista kurvan i första racet :tummenupp hi hi

Grattis...... vad kan jag säga, man fick bryta loss mina fingrar från styret, när Dick och du passerade var jag helt slut blev fårvånad att jag körde så pass fort som jag gjorde dom sista varven då jag satt upp och gubbkörde då krampen gjorde att jag inte kunde röra mig på hojen. Funderar på att trima ner hojen så den blir mer lättkörd. :näsblod nästa race skall jag inte ge mig så lätt :tummenupp

Hehe.. tog en stund att fatta att det inte var jag.
Jag gick omkull i första kurvan efter start/mål...:D

Stockholm...
Har du det digitalt?
Kenneth eller Kristian Lodnert??
//
Benny

Åhå, my mistake :huvet det rök ju till ungefär samtidigt i bägge ändar av startrakan .

Skulle bara påminna dig att ja tog dig i sista kurvan i första racet :tummenupp hi hi

Jag kan bara hävda att jag ber om ursäkt för att jag nästan gav dig hjärtatack av glädja och det skall aldrig upprepas, i fortsättningen får du ha framhjulet före mitt endast då jag varvar dig:hihi

släng iväg din adress så kan ja skicka det på posten

:tummenupp:tummenupp
Faan vad sakta allt ser ut att hända.
Supertack. Bjuder på en kall på knutstorp:tummenupp

Fick inte med själva vurpan....

Tack för bilden.

En eloge till ambulans personalen som tålmodigt såg på när jag försökte kränga av mig stället:tummenupp (Saxen var nog inte långt borta)

//
Benny

sakta? min körning eller vurpan :va:yoparty:D
:tummenupp:tummenupp
Faan vad sakta allt ser ut att hända.
Supertack. Bjuder på en kall på knutstorp:tummenupp

Tack för bilden.

En eloge till ambulans personalen som tålmodigt såg på när jag försökte kränga av mig stället:tummenupp (Saxen var nog inte långt borta)

//
Benny

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!