Bot mot trötthet..?

honkiie skrev:
själv så sover jag nog kring 12 timmar om dagen skulle jag tro. jag är även trött hela min vakna tid. igår sov jag mellan 20:00 till 00:00 sen 02:00 till 12:00 idag. Just nu skulle jag utan problem kunna sova nån timma till. Har varit så här väldigt länge. Borde jag gå och ta några prover och isåfall på vad? Kostar det nånting att fara till doktorn för såna här saker?

Du borde skaffa ett jobb. :fakta

Markus skrev:
Du borde skaffa ett jobb. :fakta

jag är springvikarie och pluggar samtidigt. Jobbade fyrskift i ett år tills i höstas då dom drog ner till treskift. Tror mina 2,5 år av galna skiftscheman kan vara anledningen till min konstiga dygnsrytm.

Bikerbitch skrev:
Operation. Signatur; nya tuttar. Ska du göra en bröstförminskning/förstoring?

Jag är trött på att ha stora :tuttar . Ska förminska dem från 75E till ca 75B. Ska bli sååååååååååååå jäkla skönt att kunna sova på magen, slippa smärtor i nacke & rygg, samt att kunna köpa kläder som sitter bra på en!!!! :tummenupp

exiteme skrev:
Jag är trött på att ha stora :tuttar . Ska förminska dem från 75E till ca 75B.

Kan vi få se en "före" och en "efter" bild? :hihi
För övrigt, har du verkligen tänkt igenom det där? :va

Markus skrev:
Kan vi få se en "före" och en "efter" bild? :hihi
För övrigt, har du verkligen tänkt igenom det där? :va

Bildbevis..? Tror inte käre maken blir så glad då :rolleyes:

Tro mig. Jag har väntat i 17 år på denna operationen!! Stod i kö i Malmö i 15 år! Sen fixade min goe familjeläkare en tid åt mig i Simrishamn, där köerna är kortare :tummenupp

exiteme skrev:
Bildbevis..? Tror inte käre maken blir så glad då :rolleyes:

Tro mig. Jag har väntat i 17 år på denna operationen!! Stod i kö i Malmö i 15 år! Sen fixade min goe familjeläkare en tid åt mig i Simrishamn, där köerna är kortare :tummenupp

Han kanske misstycker redan nu att du diskuterar intimkirurgi officiellt...? :lol
15 års väntan? :confused: De som förstorar lär väl få vänta ungefär 17 timmar på en tid, med tanke på hur det ser ut på badstränderna nowadays.

Markus skrev:
15 års väntan? :confused: De som förstorar lär väl få vänta ungefär 17 timmar på en tid, med tanke på hur det ser ut på badstränderna nowadays.
Det är ett allvarligare ingrepp att förminska.

23/24 till 7/8.....dvs 7 till 8 timmars sömn per natt. Då är jag också trött när jag vaknar. Enklaste lösningen på problemet är kanske att du går och lägger dig tidigare så du får sova längre? :)

Nu är det ju vinterhalvår också och de flesta känner sig tröttare än vanligt på morgonen.

20/3 är det vårdagjämning, då jäklar skall du se att det vänder! Strax efter är det påsk, motorcyklarna börjar luftas och sommardäcken kommer på bilen...är du fortfarande trött ring läkare omedelbums, då har du något allvarligt fel :hihi

Har varit ute och köpt ginseng och järntabletter. Ska se om det hjälper...

Någon som provat "dagsljuslampan"?

SSB skrev:
23/24 till 7/8.....dvs 7 till 8 timmars sömn per natt. Då är jag också trött när jag vaknar. Enklaste lösningen på problemet är kanske att du går och lägger dig tidigare så du får sova längre? :)

Nja, de dagar som Peter tar Keyla på morgonen sussar jag till 10-11. Ändå får jag grus i ögonen vid 17-18.
Att lägga sig tidigare är hopplöst. Ligger o snurrar i sängen. Dessutom visar de ju så bra komedier på kvällen.. :rolleyes:

Varför ska jag vänta med att köra hoj? Jag var faktiskt ute för två veckor sedan. Så är det när man bor i Skåne :hihi

exiteme skrev:
Jag är trött på att ha stora :tuttar . Ska förminska dem från 75E till ca 75B. Ska bli sååååååååååååå jäkla skönt att kunna sova på magen, slippa smärtor i nacke & rygg, samt att kunna köpa kläder som sitter bra på en!!!! :tummenupp

Härlig känsla det lär vara när inte brösten är i vägen för första gången :) Jag hoppas allt går bra Eva!

@anja; Ja jag märker det. Men man måste ju vara ute i god tid. Räcker med att hundra personer sätter in en 10.a och vips så har jag däckpengar/licenspengar you name it.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN