janoshki-jonaz
Guest
behöver bostad i gbg max 4000:- i hyra..kom med förslag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oj, är det för lång eller kort tid?janoshki-jonaz skrev:behöver bostad i gbg max 4000:- i hyra..kom med förslag...
Nu var det 4 år sedan men jag ringde varje dag i 6mån till bostadsbolagen och tjatade. Till slut var de så trötta på mig så jag fick en. Men det funkar nog inte så bra idaghållundan skrev:Japp, sökning på boplatsgbg med ~800 intressenter per lägenhet verkar ju funka bra.
Eller, näe.
Hur fan lyckas ni hitta bostad i Götet? Köpa? Jag VILL flytta hem!!!!!!!!!!!!!
Mingves skrev:Nu var det 4 år sedan men jag ringde varje dag i 6mån till bostadsbolagen och tjatade. Till slut var de så trötta på mig så jag fick en. Men det funkar nog inte så bra idag![]()
Mavve skrev:Tänkte dra detta till tidningarna för det är helöt åt helvete skandal.

korvgubbe skrev:Läste du inte i tidningarna för ett tag sedan att bostadsbolagen

korvgubbe skrev:Läste du inte i tidningarna för ett tag sedan att bostadsbolagen har listor där de skriver upp besvärligt folk..!?!. De kanske fick nys om att du brukade pryla folk lite här och där så de satte upp dig på listan medan din kollega som aldrig prylat någon eller något och inte ens ryckt en katt i svansen därför fick boende före?!
![]()

hållundan skrev:Japp, sökning på boplatsgbg med ~800 intressenter per lägenhet verkar ju funka bra.
Eller, näe.
Hur fan lyckas ni hitta bostad i Götet? Köpa? Jag VILL flytta hem!!!!!!!!!!!!!

UrbanTiger skrev:Har man inte råd att köpa så får man väl stjäla, då![]()

Jag ska sno en lägenhet.Thundercat skrev:Det bästa är nog att köpa.![]()

Mingves skrev:Nu var det 4 år sedan men jag ringde varje dag i 6mån till bostadsbolagen och tjatade. Till slut var de så trötta på mig så jag fick en. Men det funkar nog inte så bra idag![]()
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|