Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nästan varenda MC-affär..Shogo skrev:Vart köper man risers i sverige som inte e brutalt överpris på ? Utseende är mindre viktigt.
Shogo skrev:fast då va det detdär med brutala överpriser...jag har inte hittat några under 600:-..vilket e rätt löjligt för några bitar metall som kanske kostar ~20 att tillverka.
tassen skrev:Ett gott råd inna ni borrar krona för styrfästen.
Ta palstisk metall, 2 komponent,,,fyll upp utrymmet där ni ska borra.
Sen har ni stödmaterial till brickor osv för att ta upp kraften som blir när man böjer styret å så.....
Har haft det så på mina hojar, fungerar kanon.
Svetsa är inte bra, man ändrar matrialbeskaffenheten.
Lycka till, bättre göra det rätt än att klota och tycka att det var tokigt med sprucken krona och onte i kroppen.....det där kostar inte ens 100 spänn...
Shogo skrev:fast då va det detdär med brutala överpriser...jag har inte hittat några under 600:-..vilket e rätt löjligt för några bitar metall som kanske kostar ~20 att tillverka.
Hellberg skrev:Har sett risers för strax över 400kr.. Finns på www.mxbutiken.se bland annat.
Nu ljuger du!! Du har väl aldrig klotat??TOKER skrev:kan bara säga att på r1 jag hade borra jag och klota ett flertal ggr och det var inga problem alls inte ens ett överslag i 80 lyckdes kröka fatbarstyre lr krona!!
Noll-Koll skrev:Nu ljuger du!! Du har väl aldrig klotat??
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |