Flyer
...?
Tyvärr, jag kan inte vara med idag (onsdag). Måste ta hand om logistiken hemma. Hoppas på en annan gång. Ni som åker får ha det så bra - kör försiktigt men inspirerat! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det gjorde det nyss.Najde skrev:Regnar i falun, gör det![]()
KurvorÄrGott skrev:Efter lite trassel med kontakten med SH igår kväll så kommer här tid och plats.
16:00
Statoil Borlänge!
(Eftersom Flyer inte vågade....)
Må vädergudarna vara med oss!
K
Var har du varit när vi andra trotsat vädergudarna?
Hade jag inte fullt i kalendern så skulle jag vara på plats. Vi får väl se i oktober, november och december vilka som är på...
(Nu får jag bannor av duckie för alla smilies
)Flyer skrev:Inte vågade???!!! Du var inte lite fräck du...KNASTER SKRAAP SCHWAPPVar har du ))(((#/HKJJSEDvarit när vi andra trotsat vädergudarna?
Hade JKNASTER ZZZZZZZZ:jag inte fullt i kalendern så skulle SCHWAPPSCHWAPPSCHWAPPSCHWAPPjag vara på plats. Vi får väl sTHIZ IZ DE FINAL VAHRNINGe i oktober, novRÄÄÄÄÄÅÅÅÅÅZZZember och ZZ!!!LOLOLOLOL!!! LOLOdecember vilka som är på...
![]()
(Nu får jag bannor av duckie för alla smiliesKNASTER)
Flyer skrev:Inte vågade???!!! Du var inte lite fräck du...Var har du varit när vi andra trotsat vädergudarna?
![]()
(Nu får jag bannor av duckie för alla smilies)
Flyer skrev:Min elefant står utanför jobbet och väntar på mig, kör den till och från jobbet (varje dag i ur och skur). Jag svänger förbi Statoil vid fem för att se vilka som är de sista entusiasterna. Hoppas ni slipper bli blöta!
Najde skrev:Tufft. Jag skulle inte tycka att det vore kul att åka mc varje dag direkt..
I falun tittar solen fram mellan två måln just nu. Man kan se en blå fläck bland målnen åxå. Jag röstar för att vi åker.
Najde skrev:Tufft. Jag skulle inte tycka att det vore kul att åka mc varje dag direkt..
I falun tittar solen fram mellan två måln just nu. Man kan se en blå fläck bland målnen åxå. Jag röstar för att vi åker.
duckie skrev:eller ska jag åka till er?
duckie skrev:eller ska jag åka till er?
KurvorÄrGott skrev:Najde?
Hur snabb är du? Ut menar jag då?
Stressar jag kan jag hinna till Blg 17:00
K
Najde skrev:Gärna preem igen för min del
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |