Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KurvorÄrGott skrev:Dukie?
Preem 17:00
Då hinner jag tanka!
K
duckie skrev:BOOOORLÄÄÄÄÄNGE
![]()
![]()
![]()
KurvorÄrGott skrev:Va? Finns Preem i Blg?
Sassa skrev:Jag har regnat inne idag för här vräker det ner sen ett par timmar tebax![]()
Fast jag hade tur ändå som han dra av 15 mil på dagen istället för då sken solen mellan molnen![]()
Ha en trevlig tur ni som kom iväg!
/S
KurvorÄrGott skrev:Jo! -nog satt du inne alltid!
För inte såg vi dig när vi blåste genom Storvik för ett tag sedan!
Regnade? Hm...
Det måste ha varit Niagarafallet som du såg när du grät för att du inte var med!!!
Dukie! Hur långt blev det?
Har du fryst fast i styret?
Tur att det blev lite torråkning i alla fall.
Det gick ju att chansa utan regnställ.
Om det hade kommit lite regn så hade det nog blivit lite svalt i kroppen!
K

KurvorÄrGott skrev:Jo! -nog satt du inne alltid!
För inte såg vi dig när vi blåste genom Storvik för ett tag sedan!
Regnade? Hm...
Det måste ha varit Niagarafallet som du såg när du grät för att du inte var med!!!
Dukie! Hur långt blev det?
Har du fryst fast i styret?
Tur att det blev lite torråkning i alla fall.
Det gick ju att chansa utan regnställ.
Om det hade kommit lite regn så hade det nog blivit lite svalt i kroppen!
K
duckie skrev:Yeah!
Fan - jag var så kall när jag kom hem att jag bums plumsade i badet. Nu är jag upptinad. Tre timmar nonstop utan fika gör en rätt kall o stel.
Jag vet inte hur långt det blev... men...en bra bit gissar jag på. En underbar bit, det var jättekul idag och det gick jättebra för mig att köra. Du är en bra ledare, kurvis.
Hoppas najde kom hem ordentligt också.
puss på er, vi ses snart igen.
(sassa - jag tutade igenom hela storvik)
Hm, var är min karta?duckie skrev:Yeah!
Fan - jag var så kall när jag kom hem att jag bums plumsade i badet. Nu är jag upptinad. Tre timmar nonstop utan fika gör en rätt kall o stel.
Jag vet inte hur långt det blev... men...en bra bit gissar jag på. En underbar bit, det var jättekul idag och det gick jättebra för mig att köra. Du är en bra ledare, kurvis.
Hoppas najde kom hem ordentligt också.
puss på er, vi ses snart igen.
(sassa - jag tutade igenom hela storvik)
duckie skrev:Yeah!
Fan - jag var så kall när jag kom hem att jag bums plumsade i badet. Nu är jag upptinad. Tre timmar nonstop utan fika gör en rätt kall o stel.
Jag vet inte hur långt det blev... men...en bra bit gissar jag på. En underbar bit, det var jättekul idag och det gick jättebra för mig att köra. Du är en bra ledare, kurvis.
Hoppas najde kom hem ordentligt också.
puss på er, vi ses snart igen.
(sassa - jag tutade igenom hela storvik)
Najde skrev:Måste vara någe fel på mig. Jag hade ätit lunch lite senare en vanligt. Sen ingenting. När jag kom hem var jag inte specillt hungrig.
Kommer nog inte i helgen om det blir någe. Men ut å kör !
KurvorÄrGott skrev:Och inte var det så mycket flygfän i luften heller som man kunde äta sig mätt på!!!
Kanske svalde du för mycket frisk höstluft!
K
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |