Fantastiskt att den här tråden lever än![]()
Markus är världsmästare på att hålla sina trådar levande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En diskussion om elitismen i rörelsen hade nog kunnat bli skojig. Tvivlar dock på att Jonte eller någon av hans gelikar har intresse av den.

Jag gillar hur ni äldre kallar dem för rörelsen
![]()
Jag lever och frodas. Har skaffat fru och ett par barn sedan jag var aktiv här sist. Efter jul flyttar jag till Kanada, så det blir nog inte mycket mer SH på ett tag.Fantastiskt att du lever än skulle jag säga. 5-6 år går så fort.![]()
Jag lever och frodas. Har skaffat fru och ett par barn sedan jag var aktiv här sist. Efter jul flyttar jag till Kanada, så det blir nog inte mycket mer SH på ett tag.
Vad anser du om Kanadas borgerlighet, i jämförelse med Sveriges? Har fått intrycket av att vår politik börjar närma sig deras. Vi har dock ett bidragssystem som omsätter en större del av statskassan, jämfört med Kanada. Tror också att de har lyckats bättre med integrationen, trots en massiv invandring.
Efter jul flyttar jag till Kanada, så det blir nog inte mycket mer SH på ett tag.

valfusk...?
Det spänner över alla partigränser, så där har du nog inget att hämta!

Jag tänkte för mig själv "Jaja, markus vill säkert bara ha något att gnälla på... Jag menar, hur illa kan en slipsknut vara? Och vad i helvete spelar det för roll?", men när jag såg hur slipsknuten faktiskt ser ut så garvade jag rakt utDen är för fan lika liten och dessutom sned åt höger (hans höger) på varenda jävla bild, identiskt misslyckad rakt igenom
![]()
Jag tänkte för mig själv "Jaja, markus vill säkert bara ha något att gnälla på... Jag menar, hur illa kan en slipsknut vara? Och vad i helvete spelar det för roll?", men när jag såg hur slipsknuten faktiskt ser ut så garvade jag rakt utDen är för fan lika liten och dessutom sned åt höger (hans höger) på varenda jävla bild, identiskt misslyckad rakt igenom
![]()

Folk som knyter engelsk slipsknut är fan skumma. Hur svårt ska det vara att surra slipsen ett varv till så den blir snygg?
Det är nog genomtänkt så att när han står naken framför frugan (eller valfri prostituerad) med bara slipsen på så får han ett matchande set.Den är för fan lika liten och dessutom sned åt höger (hans höger) på varenda jävla bild, identiskt misslyckad rakt igenom![]()
Det är nog genomtänkt så att när han står naken framför frugan (eller valfri prostituerad) med bara slipsen på så får han ett matchande set.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |