Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Var på nyheterna precis på 4:an.Kraschpucken skrev:2474835var kan man läsa om detta? alla i min närhet snackar om det men jag kan inte finna fakta.
Jag vet... Ville inte göra någon förbannad och bli beskylld för att överdrivaozeo skrev:2474837lugn du..blir nog mer verkar de som..
dom trodde uppemot 1500 minst per år för bilar![]()
![]()
![]()

Masen skrev:2474829Gött alla ni som röstade på alliansen.
Nu kommer premierna höjas dryga 2000 kr på en sporthoj. Börjar ångra sig???
![]()
![]()
Kul svar Moderaterna hade: - Inga kommentarer.Masen skrev:2474838Var på nyheterna precis på 4:an.
Jag vet... Ville inte göra någon förbannad och bli beskylld för att överdriva![]()

![]()
![]()
Problemet med det är väl att det behövs fler Poliser... osv. =Skatt...bapuba skrev:2474858hoppas dom håller några av de andra sakerna de lovat som t ex att lösa fler brott och hårdare straff!!!!!!!!!

![]()
![]()
![]()
![]()
gissar på att hojförsäljningen inte kommer att öka när detta gått igenom.
That's the spirit! Rösta för egen sak och inte för det samhälle du vill leva ipeteR1000 skrev:2474890
Kör man sporthoj och inte är snuskigt rik och dessutom har röstat på alliansen har man ju fan skjutit sig själv i foten![]()
Det var fan det bästa någon skrivit på sporthojpeteR1000 skrev:2474890Detta var för en bil, dom drog ju ett exempel på att om du var ung och ägde en sportigare bil så kunde premien stiga från 11.000:- till en bra bit över 20 loppor om jag inte hörde fel. Blir säkert jättebilligt att äga hoj sen...frågan är ju vilka som kommer ha råd att köra RR hojar? Gamla gubbar med miljoner på bankengissar på att hojförsäljningen inte kommer att öka när detta gått igenom.
Fy faan säger jag bara
Kör man sporthoj och inte är snuskigt rik och dessutom har röstat på alliansen har man ju fan skjutit sig själv i foten![]()

http://tv4.se/nyheter/490776.htmlflugan skrev:2474897That's the spirit! Rösta för egen sak och inte för det samhälle du vill leva i![]()
Japp! Fast det är ju det Moderaterna vill att man ska göraflugan skrev:2474897That's the spirit! Rösta för egen sak och inte för det samhälle du vill leva i![]()
.//RMasen skrev:2474903Japp! Fast det är ju det Moderaterna vill att man ska göra![]()
Skatterna... Gagnar dom som redan har...UltraMarine skrev:2474907Varför kunde inte försäkringsbolagen hävt ur sig detta före valet så hade vi sluppit en hel del tjafs.
Det sades också "ingen kommer få sänkning alla kommer få en höjning" i inslaget.
Har jag hört det här tidigare... Går som en röd tråd genom alltVad betalar du nu?Anderzzon skrev:2474930Inte kommer det räcka med 2000 i snitt, det blir nog mer än så...
Men men vad ska man göra? Det får väl räcka mer trafikförs när det drar igång...
MRJaggu skrev:2474918jopp samarbetspartierna är inte lika sugna på det här va?
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!