"Borelius avgår" Muhahah.

Det jag inte fattar, det är:
Om man ska starta en tråd om andras tillkortakommanden, bryr man sig inte alls om att framstå som någorlunda kunnig själv i så fall? Jag menar, bara rubriken på den här tråden är så full av fel att man knappt orkar klicka på den. Jag förstår att nya kunskapskrav med nya regeringen känns jobbiga, skyll inte det på Borelius. Gå och lägg dig nu så du orkar upp till skolan på måndag förresten, du behöver det.

Markus skrev:
2540091 Det jag inte fattar, det är:
Om man ska starta en tråd om andras tillkortakommanden, bryr man sig inte alls om att framstå som någorlunda kunnig själv i så fall? Jag menar, bara rubriken på den här tråden är så full av fel att man knappt orkar klicka på den. Jag förstår att nya kunskapskrav med nya regeringen känns jobbiga, skyll inte det på Borelius. Gå och lägg dig nu så du orkar upp till skolan på måndag förresten, du behöver det.
:fakta

Och nu får hon möjligen en nätt fallskärm på 1,1 miljon kronor, inte så illa pinkat för 8 dagrs "jobb". Allt enligt aftonblaskan.

Jag ska bli politiker :tummenupp

Strongliquid skrev:
2540672 Man måste passa på att unna sig ett skratt nu när högern också klantar till det.
:tummenupp

Kanske lite fel att klandra en hel regering för 2 personers felaktiga handlande. Det var väl inte Göran Perssons fel att en viss Mona Sahlin köpte privata saker på svenska folkets bekostnad sådana saker hör inte riktigt till hur ett parti sköter politiken som helhet. Däremot tycker jag exempelvis att Tsunamikatastrofen hanterades extremt illa av svenska UD, likaså tyker jag det är extremt fel av Bosse Ringholm att förbjuda fullkontaktskampsport utan att ens lyssna på vad experter inom området har att säga. Det är politiska (felaktiga?) beslut som påverkar ett stort antal männskor och där regeringen ställt sig bakom. (Vill inte enbart klanka ner på socialdemokraterna men eftersom de senast satt vid makten är det deras misstag som är färskast i minnet)

supergirl skrev:
2540739 Kanske lite fel att klandra en hel regering för 2 personers felaktiga handlande. Det var väl inte Göran Perssons fel att en viss Mona Sahlin köpte privata saker på svenska folkets bekostnad sådana saker hör inte riktigt till hur ett parti sköter politiken som helhet. Däremot tycker jag exempelvis att Tsunamikatastrofen hanterades extremt illa av svenska UD, likaså tyker jag det är extremt fel av Bosse Ringholm att förbjuda fullkontaktskampsport utan att ens lyssna på vad experter inom området har att säga. Det är politiska (felaktiga?) beslut som påverkar ett stort antal männskor och där regeringen ställt sig bakom. (Vill inte enbart klanka ner på socialdemokraterna men eftersom de senast satt vid makten är det deras misstag som är färskast i minnet)

Kanske inte hela regeringen, men skillnaden är väl att om Fredde hade haft lite mer ärligt folk, eller själv kollat upp alla, så hade dom kanske kunnat nämna att dom inte hade betalt tv-licens på några år, hade haft lite svart arbetskraft och "ägde" diverse bostäder på konstiga sätt.

Sen kan man ju tycka att Gurra hade kunnat ha kopplet lite hårdare spänt kring sina medarbetare, men då blev det ju som det blev också.

Markus skrev:
2540091 Det jag inte fattar, det är:

Svider det att Partiet inte heller klarade granskningen? :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...