Borås/viskafors träning 2010

Vilka har tänkt köra imorgon?
Onsdag blir inget för mig eftersom det är funktionärsmöte inför supercrossen på stadion.

Träning Gäddered Måndag:

1. Droopfy
2.

Blir säkert regn på onsdag så då blir det väl söndag för oss som inte ska steka i östhammar...

Om nån vill prova på och har en KTM så har jag passande 6-kolvs beringer ok att låna ut.
Har även extra fälgar men då får det krängas däck för jag är inte så sugen på att låta någon köra slut på mina regndäck.

Om nån vill prova på och har en KTM så har jag passande 6-kolvs beringer ok att låna ut.
Har även extra fälgar men då får det krängas däck för jag är inte så sugen på att låta någon köra slut på mina regndäck.

Passar husa också va?

12-18, är sugen men ska ut på galej inatt så man vet inte än, kanske man kan va där vid 14snåret eller nåt :yoparty

Kör cross o motard på älvängens crossbana imorgon. Insåg efter SM i Östhammar att jag behöver träna mycket mer grus. Karin, kan du ta med din krängare så ska jag prova andra däck på asfalten.

På onsdag så blir vi ett gäng som åker upp o sladdar asfalt :)

Kör cross o motard på älvängens crossbana imorgon. Insåg efter SM i Östhammar att jag behöver träna mycket mer grus. Karin, kan du ta med din krängare så ska jag prova andra däck på asfalten.

På onsdag så blir vi ett gäng som åker upp o sladdar asfalt :)

jag kom på att min äckliga bil stämplas med körförbud imån och behöver lite kärlek innan den är redo för sin dödsdom, samt att jag skall prova att byta en oring i kopplingen på ktmen i hopp om att slippa lufta mellan varje heat. så det får bli kvallitetstid i garaget imån ist.

ha så roligt så ses vi på onsdag.

De e onsdag som gäller!!!!

Fan vad taggad jag blev i Östhammar...
De går ju att åka fort med en ktm

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP