Borås/viskafors träning 2010

Det går bra nu...

En ljuddämpare sprack/gick av i Östhammar = göra ny för det provisoriska lagningen klarar inte en besiktning.

Åkte upp till Älvängen för att köra motard och cross på crossbanan. Det tog 1.5h att åka 3.5 mil pga köer. Helt sjukt irriterande. Kör två varv med motarden och går omkull i en inbromsning, varvid banjon till bromsslangen går av... s(f)uck...
Har bytt till annan bromsslang med sådär passning, så vi ses imorgon, vad kan gå fel då :)

Men karin, kolle o dennis såg nöjda ut efter träningen iaf :D

Last edited:
Sluta lipa!!!!

Jag hade roligt som FAN på crossbanan!!! Tack Karin & Patrik....:tummenupp
Nästan lika roligt som i Borås. Fan vad de tuggar däck när man pressar motarden lite hårdare, men de e de värt. Snart e de dags för E-tuna

Hoppas ni kör så det ryker i veckan!

Själv ska ja te fjollträsk å jobba hela veckan å missar dessutom e-tuna i helgen.

Ska ringa conny imorgon å kolla om han kan åka upp å va träningsansvarig.

Ta nu tag i detta å träna bara grus i veckan. Asfalt vet vi alla hur det är att åka på. Det är gruset vi alla behöver bli bättre på!

Ha de förilla bra!

jag har en del jobb kvar på hojen sedan senaste tävlingen. har dessutom fuckat upp packningen till utgående drev till motorn. skulle "bara" byta den men det var lättare sagt än gjort. varför pillar jag med sånt 3 dagar innan tävling... fuck... att man aldrig lär sig :)
hoppas det löser sig imorgon.

Jag lastar på moppen och hoppas att det håller upp. Enligt SMHI (brukar ha fel) så ska det vara uppehåll.

Ja kanske, får dubbelkolla så man inte är dubbelbokad. Skulle behöva en däckkrängare, vill byta däck först. Nån som kan ta med ?

Last edited:
Jag är bokad på annat på onsdag:huvet. så ni får klara er själva.

Ha så skoj!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...