Borås- sthlm på ett hjul!

Lycka till och lyssna inte på alla moralpredikare här:tummenupp. men är det inte så att när det kommer till kritan har väll ingen på sporthoj gjort något olagligt?:gnissla

Oväntat inlägg från dig....den eviga källan av coolhet.

Nej det va inte ett dugg oväntat inlägg i från mig, jag visste att du satt och väntade på det så jag kunde inte låta bli att skriva... :krama

Men helt seriöst kom igen nu hur farligt kan det vara egentligen? Vem som helst kör väl mellan borås och sthlm på slangen utan det är nog nån som har väldigt bra kontroll på det han gör för att ens försöka..
Och olagligt?
Kom igen nu vafan du är väl ingen paragrafryttare heller?
Det väl inte värre än att köra för fort och det antar jag att du gjort ett flertal gånger sen du tog styrlappen?

Krävs det specialbyggd mc.

Annan torrsump så smörjningen funkar om man åker på bahjulet i 40 mil. :va

Farligt eller ej. Tråkigt med dödsfallet inom familjen, men det verkar vara ett egendomligt sätt att sörja på, även om sorg är högst individuellt.
Frågan är väl snarare vad det är man vill manifistera.

Beklagar bortgången av din bror! Men lyssna inte på moralkärringarna här,känner du att du klarar av det så kör ditt eget race:tummenupp

Jag förstår grejen, & hans tanke, visst.
Vore ju bara lite dumt om det gick fel...

Jo men det kan jag ju faktiskt förstår.. Tyckte bara att det va lite mycket "moralkärrings varning" på ditt inlägg.
Men vafan skit samma va inge illa menat mot dig så hoppas du inte tog illa upp bara! :fyllisar

Tycker det låter bra att av dig att hedra din bror, men detta tycker jag bara är galet, farligt oc, dumt och dömt att misslyckas på förhand tyvärr.

Borde kunna finnas bättre sätt att hedra din bror, ex stunt på avlyst område:tummenupp

Last edited:
För ett x-antal år sedan blev en man som körde bärgare ihjälkörd då han stod i väggrenen och plockade upp en bil för bärgning. Detta hände i Stockholm och för att hedra honom åkte alla bärgningsfirmor på karavan långsamt genom Stockholm, över Essingen med alla sina saftblandare på.

Jag tycker det här påminner mycket om detta. Tror att du bör få med fler som kan åka karavan efter/omkring dig på din resa för att göra det så stort som möjligt.

Lider med dig, beklagar sorgen. :(

Jag hade definitivt velat hedra en nära vän/bror som gått bort, är själv lillebror så.. Även fast det låter lite riskfyllt så är det för en god sak.. Men det bör tänkas på, att du
skall vara helt säker inför uppgiften, för att minimera riskerna.. Tex kan det ju vara bra med X-antal sporthojare framför och bakom i ett slags kortege. För att hjälpa dig med att hålla bilister på avstånd och som understöd om något skulle inträffa (peppar peppar)..

Förhoppningsvis går allting bra utan farbror-blås inblandning eller andra fadäser och bror din hedras som en bror skall..

Lycka till och kör försiktigt!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...