Borås- sthlm på ett hjul!

stuntrider8

Ny medlem
Gick med
1 May 2010
Hoj
636-crf 450 sm- yz 490 ( med motard fälgar)
Hej, ny kille här...Tänkte starta en grej då min storebror dött tragiskt i en mc olycka, han hette Stuntrider här på sporthoj. Ni har säkert sett endel av hans inlägg och så, han var en speciell person.

Jag är hans lillebror och jag tänkte, för hans skull köra från borås till stockholm på bakhjulet utan att ta ner hojen en enda gång. allting kommer att filmas.

Det var min storebrors idé och nu tänkte jag göra det istället eftersom han gått ifrån oss.

Saknar min bror väldigt mycket det var han som fick mig att börja köra hoj och lärde mig allting om stunt och så, så han är värd detta.

Hoppas att någon vill följa tråden lite iallafall kommer bygga på min motard och lägga upp bilder så ni kan ta del av det hela!

Låter som en riktigt cool idé och hyllning! Klart klippet ska kollas om man inte har möjlighet att se dej blåsa förbi :tummenupp

Jävligt trist att höra. Om jag minns rätt så var han inte så gammal heller?

Lycka till med åkningen!

Bevisa för alla tvivlare att de har fel. Passa på att kontakta guiness rekordbok oxå så kanske du får ett rekord på köpet.

Först, jag beklagar verkligen sorgen, mycket tragiskt att förlora ett syskon.

Men, är det verkligen en bra idé att hylla honom genom att genomföra ett farligt (olagligt) stunt på allmän väg?
Lite som att hylla någon som gått bort i lungcancer genom att kedjeröka en limpa...

Missförstå mig rätt.

Beklagar sorgen, men är det verkligen smart att riskera att gå samma väg som din bror har gjort? Tror inte han hade velat att du slutat som honom.

Först, jag beklagar verkligen sorgen, mycket tragiskt att förlora ett syskon.

Men, är det verkligen en bra idé att hylla honom genom att genomföra ett farligt (olagligt) stunt på allmän väg?
Lite som att hylla någon som gått bort i lungcancer genom att kedjeröka en limpa...

Missförstå mig rätt.

NU låter du väl ändå lite väl mycket som en moralkärring! Tycker du inte det själv? SKÄRPNING!!!!

Klart som fan att han ska köra! :tummenupp

Beklagar sorgen, men är det verkligen smart att riskera att gå samma väg som din bror har gjort? Tror inte han hade velat att du slutat som honom.

Nä men dra åt helvete ska du också börja nu?!?!?! :7peta

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!