Bonhams Les Grandes Marques du Monde au Grand Palais

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701 och en Viffer
Alltså, jäklar vilket habegär jag fick av CB450:n :( :gråta

Vet inte om ni noterat det genom bilden eller om ni öppnat länken och läst texten. BMW R32an ovan är inget original. Kan inte låta bli att fundera över hur BMW kan sitta och ordbajsa att den är inspirationskälla till nya Nine t. Står i varenda text man hittar på nätet.

Såg originalet av en R32 i Bremen förra helgen på mc-avdelningen. Man hade en klassisk motormässa där. Värd ett besök om man gillar klassiska bilar framförallt och letar delar eller vill få någon att renovera sin gamla klenod. Det var inte så mycket att se om man gillar motorcyklar. Men man hade en mc-avdelning med lite kläder och annat. MV Agusta hade en samling hojar när man kom in innanför entrén. Hur de gamla stjärnorna vågade köra i 280 km/h som var den påstådda topphastigheten är bortom mitt förstånd. Respekt!

Vet inte om ni noterat det genom bilden eller om ni öppnat länken och läst texten. BMW R32an ovan är inget original.

Jag såg också det, men jag hade gärna haft en modern version med den tillförlitlighet det medför så jag klagar inte :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti