Bonhams Les Grandes Marques du Monde au Grand Palais

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701 och en Viffer
Alltså, jäklar vilket habegär jag fick av CB450:n :( :gråta

Vet inte om ni noterat det genom bilden eller om ni öppnat länken och läst texten. BMW R32an ovan är inget original. Kan inte låta bli att fundera över hur BMW kan sitta och ordbajsa att den är inspirationskälla till nya Nine t. Står i varenda text man hittar på nätet.

Såg originalet av en R32 i Bremen förra helgen på mc-avdelningen. Man hade en klassisk motormässa där. Värd ett besök om man gillar klassiska bilar framförallt och letar delar eller vill få någon att renovera sin gamla klenod. Det var inte så mycket att se om man gillar motorcyklar. Men man hade en mc-avdelning med lite kläder och annat. MV Agusta hade en samling hojar när man kom in innanför entrén. Hur de gamla stjärnorna vågade köra i 280 km/h som var den påstådda topphastigheten är bortom mitt förstånd. Respekt!

Vet inte om ni noterat det genom bilden eller om ni öppnat länken och läst texten. BMW R32an ovan är inget original.

Jag såg också det, men jag hade gärna haft en modern version med den tillförlitlighet det medför så jag klagar inte :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back