Trodde du var allergisk mot dunkdrickande Finska campare ju...Chronic skrev:Schysst![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trodde du var allergisk mot dunkdrickande Finska campare ju...Chronic skrev:Schysst![]()
R1 wannabe skrev:Låter som en "supertillställning"![]()
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?
Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.
R1 wannabe skrev:Låter som en "supertillställning"![]()
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?
Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.
Jag ska nog åla dit men jag är ju Finne...Noll-Koll skrev:När jag kom hem från bomberweekend 2004 var jag helt sönderslagen!! Finnar hatar svenskar!!![]()
Närå inga slagsmål alls vad jag såg till!!![]()
I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??
Bollox skrev:Jag ska nog åla dit men jag är ju Finne...Får jag festa med er på båten ändå?
![]()
Bollox skrev:Var bara lugn, vi Finnar slåss inte mer än någon annan. Det är bara en myt att alla springer runt, nakna, i skogen o jagar varandra med en yxa. Lika sant som Star Trek...![]()
Noll-Koll skrev:I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??
R1 wannabe skrev:![]()
Det var inte bara finnarna jag tänkte på.
Men visst stämmer uttrycket:
Den mängd sprit en svensk lyckas pressa i sej under en böt helg på Teneriffa är samma mängd en finne spiller på sej en fredagskväll![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |