Bomber Weekend 2005

Låter som en "supertillställning" :lol
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?

Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.

R1 wannabe skrev:
Seröst nu, att det är "dunkfylla" och glada finnar har jag inga som helst problem med, men hur är det egentligen?

Vill inte komma till ett slagfält med 10 slagsmål i minuten så man går omkring och är rädd för att få en ölsejdel i huvudet.

Var bara lugn, vi Finnar slåss inte mer än någon annan. Det är bara en myt att alla springer runt, nakna, i skogen o jagar varandra med en yxa. Lika sant som Star Trek... :tomten

R1 wannabe skrev:

När jag kom hem från bomberweekend 2004 var jag helt sönderslagen!! Finnar hatar svenskar!! :hihi
Närå inga slagsmål alls vad jag såg till!! :tummenupp

I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??

Noll-Koll skrev:
När jag kom hem från bomberweekend 2004 var jag helt sönderslagen!! Finnar hatar svenskar!! :hihi
Närå inga slagsmål alls vad jag såg till!! :tummenupp

I år kanske vi blir fler svenskar som åker dit? Vi kanske borde boka samma båt allihopa och röja gärnet redan från start??
Jag ska nog åla dit men jag är ju Finne... :confused: Får jag festa med er på båten ändå? :va

Bollox skrev:
Jag ska nog åla dit men jag är ju Finne... :confused: Får jag festa med er på båten ändå? :va

Som om vi inte får nog av Finnar på träffen sen...? :va
Närå skoja bara!! Vi som har bokat nu är ett gäng på 8 st tror jag, och det är ju kul om vi blir fler på båten redan... Vi har bokat Vikingline torsdag kväll...inte jag som håller i bokningen så jag kan kolla upp närmre sen. :tummenupp

Lätt att jag följer med på samma färja som er om man är välkommen. Hade varit hur ball som helst!

Bollox skrev:
Var bara lugn, vi Finnar slåss inte mer än någon annan. Det är bara en myt att alla springer runt, nakna, i skogen o jagar varandra med en yxa. Lika sant som Star Trek... :tomten
:lol
Det var inte bara finnarna jag tänkte på.

Men visst stämmer uttrycket:

Den mängd sprit en svensk lyckas pressa i sej under en böt helg på Teneriffa är samma mängd en finne spiller på sej en fredagskväll :tummenupp

Noll-Koll skrev:

Ska du leda hojen från båten fram till träffen sedan då eller? :tungan :fyllisar

R1 wannabe skrev:
:lol
Det var inte bara finnarna jag tänkte på.

Men visst stämmer uttrycket:

Den mängd sprit en svensk lyckas pressa i sej under en böt helg på Teneriffa är samma mängd en finne spiller på sej en fredagskväll :tummenupp

Norrmän, dom dricker sprit MED vatten. Svenskar, ni är lite tuffare, dricker UTAN vatten. Men vi Finnar dricker sprit som det VORE vatten... :fyllisar

Nu är det nära! :fyllisar

T majnus tre dar änd counting... Husse Å Matte kommer att vara på plats!
Vilka mer kommer???

Har ni fixat till hojarna så att EJ SNUTJÄVLARNA haffar er som kommer med hoj över hit? Ni kan ge er faan på att det blir kontroller längs med vägen dit! Poliserna i södra Finland är Jävligt hårda med reglerna!
Dessa sk "Bombers" har gäckat polisen mycket och detta är det perfekta tillfället att haffa dylika hembyggen med mera...
Så var på er vakt!!

Lycka till :yoparty

Back