Bomber Weekend 2005

Någon sade att en finsk campingfylla är det värsta i fylleväg på denna jord, tillomed värre än Köpingsvik Camping på Öland på midsommar :3freak

Undrar hur det är där ( ryyys )

No1 skrev:
Har jobbat som säkerhets vakt på Hultfreds festivalen, ett evenemang som framstår som en familje middag jämfört med BOMBERWEEKEND!!! :3freak

Patrik,
SWT Racing...

Jojo, men Hultsfred består till 80% av klena bleka utstötta småhålebor med poplugg och ett allmänt pacifistiskt sinneslag. Har de dessutom lyckats få tag i några smulor hasch mellan Kentkonserten och Mando Diao så kan de små liven inte vara särskillt svåra att handskas med va?

Campande dunkdrickande finnar...... Återigen ..rryyyss..

Chronic skrev:
Jojo, men Hultsfred består till 80% av klena bleka utstötta småhålebor med poplugg och ett allmänt pacifistiskt sinneslag. Har de dessutom lyckats få tag i några smulor hasch mellan Kentkonserten och Mando Diao så kan de små liven inte vara särskillt svåra att handskas med va?

Campande dunkdrickande finnar...... Återigen ..rryyyss..

Men vad i helvete?

Många finnar jag känner vill ha hembränt från Sverige för den är tydligen bättre. Iaf den jag får tag på... Vad betyder det tror du? Jävla dubbelmoral!

Bomber Weekend

Ni som inte varit där, det finns en film från -04.
Filmendelades faktiskt ut på mc mässan i gbg, iaf på söndagen.
Finns nån sida med www.planbee.org eller liknande.
Ser mest ut som ett fylleslag, Chapparal, Svinträffen eller liknande,
fast det e ju inte helt fel det heller :fyllisar .

Bollox skrev:
Många finnar jag känner vill ha hembränt från Sverige för den är tydligen bättre. Iaf den jag får tag på... Vad betyder det tror du? Jävla dubbelmoral!

Det betyder ingenting, de dricker vad de får tag i helt enkelt :D

En liten varning bara... skulle beställa biljett idag till Bomber weekend. Klicka på 1 biljett á 40 euro. Slut summan blev 70.50 Euro för att skicka till Sverige :va Ringde dom och kolla om det var fel någonstans men dom tar 30.50 Euro i frakt till Sverige.... Ingen större grej bara att man får pröjsa dubbelt så mycket...

Löste det genom att hämta ut biljetterna i Helsingfors istället och då la dom till 50 cent istället :)

Ett litet tips bara

//Nobody

Jag funderar starkt att gå på träffen.... :yoparty

E ju ändå i finland då så varför inte.... :tummenupp

Får se om det e så fräckt som ni påstår.... :rolleyes:

No1 skrev:
Har jobbat som säkerhets vakt på Hultfreds festivalen, ett evenemang som framstår som en familje middag jämfört med BOMBERWEEKEND!!! :3freak

Patrik,
SWT Racing...

Hehe! Vi vet vad vi talar om! Tack för Absinten på hemresan, känner spysmak ännu!! :3freak

Nobody skrev:
En liten varning bara... skulle beställa biljett idag till Bomber weekend. Klicka på 1 biljett á 40 euro. Slut summan blev 70.50 Euro för att skicka till Sverige :va Ringde dom och kolla om det var fel någonstans men dom tar 30.50 Euro i frakt till Sverige.... Ingen större grej bara att man får pröjsa dubbelt så mycket...

Löste det genom att hämta ut biljetterna i Helsingfors istället och då la dom till 50 cent istället :)

Ett litet tips bara

//Nobody

Finland har jävligt saftiga frakt priser om man jämnför med andra länder. En frakt på en produkt är nästan lika om man tar den från USA eller från Finland.

Z.w.A skrev:
Finland har jävligt saftiga frakt priser om man jämnför med andra länder. En frakt på en produkt är nästan lika om man tar den från USA eller från Finland.

Går säkert att lösa det med frakten billigare med hjälp av oss "finnar"......
Måste bara stämma upp i hamnen om det blir gruppresa för er....
Denna fest kan ej jämföras med nogåt annat.....HE HEe

junnu skrev:
Går säkert att lösa det med frakten billigare med hjälp av oss "finnar"......
Måste bara stämma upp i hamnen om det blir gruppresa för er....
Denna fest kan ej jämföras med nogåt annat.....HE HEe

:rofl Mycket bra

Back