Bombar ~400km/h med Webspy's Turbohoj tills skiten sprängs! *film*

Ha ha, det var en bra film! Jag gillar den överaskande introduktonen av rollistan. Den där lite blöta blicken från Webspy ihop med musiken och texten "He he he he" har något pojkbandsaktigt över sig. Diskussionen om skinställ och deras passform i den manliga grenen var riktigt rolig. Jag kan rekommendera susp! Man slipper kuldelning, får ett snyggt paket och slipper slå bucklor i tanken. Det var JAS-plankraschklass på Roller's "Jävla skit, nu blir inte Webspy glad. Helvete också! Faan också!"

pvcraketen skrev:
RoLLER, nu som först ser jag din kärlek till Nynäsvägen. Den blir faktiskt kurvig och trixig med en riktig hoj. Ja, så länge den funkar...

Hehehe... joo... Nynäsvägens kurvor känns jeffligt tajta i 300+. Sen nojade jag som f*n pga. att framdäcket va nåt konstigt skitdäck med 0 fäste typ. Det va nåt med fälgdimensionen som gjorde att det inte fanns bra däck att köpa. Hur var det nu igen Webspy, Heliac?

Bakdäcket va iaf Miinins gamla slick! :tummenupp

Teddy skrev:
Ha ha, det var en bra film! Jag gillar den överaskande introduktonen av rollistan. Den där lite blöta blicken från Webspy ihop med musiken och texten "He he he he" har något pojkbandsaktigt över sig. Diskussionen om skinställ och deras passform i den manliga grenen var riktigt rolig. Jag kan rekommendera susp! Man slipper kuldelning, får ett snyggt paket och slipper slå bucklor i tanken. Det var JAS-plankraschklass på Roller's "Jävla skit, nu blir inte Webspy glad. Helvete också! Faan också!"

LOL! :D:D:D

Susp låter kanonbra. Det är viktigt med ett snyggt paket! Kuldelning ser faen inte bra ut :zpy

heliac skrev:
Mr Webspy fick med en lagning gratis på köpet.

Sen får ni grabbar hålla er i skinnet. Jag körde faktiskt 600 mil med den hojen utan ras, kör med insidan så håller det. Faktum är att det är fullgas som dödar den. Så fort ni är uppe i den farten så släpp å håll typ 320 så går det bra.

/Peter

Det visste man ju inte då :| Jag trodde att den skulle hålla för fullgas. Men det kändes lite knas att växlingslampan lös konstant när man höll stumt.

Men ska tänka på det, 320 e ganska lagom pendla-till-från-jobbet fart.

Ljunghusen skrev:
Rullarn är det inte dags för en hjälmkamera, man ser ju ingenting genom posörglaset :hihi

Jo en hjälmkamera vore smutt. Stockel tjackade en som jag tänkte ta!

Så roligt att se, mera film med "raketen" önskas i sommar. :tummenupp

Drömscenario:

345 blås på nynäsvägen och så vill jag se Fürstenhoff komma på bakhjulet bredvid.

//J

Kanonrulle RoLLER!
Som vanligt.

Jag hoppas hojen klarade sig bra Webspy..
Den blev väll lite nervös med en sånn legend som RoLLER bakpå att den kissade på sig helt enkelt..

Mattias skrev:
Jag är i alla fall väldigt söt.
Hade fått för mig att du såg ut som en tjurig gammal gubbe efter det jag läst i vissa trådar men det var ju visst helt fel, Du ser ut som mammas lille favorit pojke :hihi

haha, Roller är gud, skönare filmer får man leta efter...

synd med bågen, sånt som händer

Vad heter turbosången, den äger :P

God jul o gott nytt år, tomten kanske är ett turbofreak själv?

// Liten och inte gud

Storslaget! Magnifikt! Excellent! Makalöst! Passar garanterat in på nästkommande filmfestival!

Synd att hojen pajade bara. Mattias är som en sol på den mörkaste himmel. Vill du bli min life coach?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025