Kevorkian skrev:Hur mycket gör hojen i ärlig fart ungefär?
345-360..... Beroende på bakbäck med aktuell drevning......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kevorkian skrev:Hur mycket gör hojen i ärlig fart ungefär?
pvcraketen skrev:RoLLER, nu som först ser jag din kärlek till Nynäsvägen. Den blir faktiskt kurvig och trixig med en riktig hoj. Ja, så länge den funkar...
Teddy skrev:Ha ha, det var en bra film! Jag gillar den överaskande introduktonen av rollistan. Den där lite blöta blicken från Webspy ihop med musiken och texten "He he he he" har något pojkbandsaktigt över sig. Diskussionen om skinställ och deras passform i den manliga grenen var riktigt rolig. Jag kan rekommendera susp! Man slipper kuldelning, får ett snyggt paket och slipper slå bucklor i tanken. Det var JAS-plankraschklass på Roller's "Jävla skit, nu blir inte Webspy glad. Helvete också! Faan också!"
heliac skrev:Mr Webspy fick med en lagning gratis på köpet.
Sen får ni grabbar hålla er i skinnet. Jag körde faktiskt 600 mil med den hojen utan ras, kör med insidan så håller det. Faktum är att det är fullgas som dödar den. Så fort ni är uppe i den farten så släpp å håll typ 320 så går det bra.
/Peter
Ljunghusen skrev:Rullarn är det inte dags för en hjälmkamera, man ser ju ingenting genom posörglaset![]()
Hade fått för mig att du såg ut som en tjurig gammal gubbe efter det jag läst i vissa trådar men det var ju visst helt fel, Du ser ut som mammas lille favorit pojkeMattias skrev:Jag är i alla fall väldigt söt.
RoLLER skrev:Jag gillar verkligen Nynäsvägen. Den vägen svänger lagom mycket, så jag lånade Webspy's Turbo Blade en repa.
Dessvärre så har Heliac gjort nåt jeffla fuskbygge så skiten pallade inte RoLLER-tempo.
Aja... det här e vad som hände:
Honda Fireblade Turbo
Pusselipuss!
Golddigger skrev:Lysande underhållning som vanligt!![]()
Om du bara kunde ge oss lite hjälp i tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=104595 oxå...![]()
Vad har ni för utväxling på hojen?Webspy skrev:Nästan 400 är just nästan.... mellan 345-360
Edit: Mektråden; http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=95396
Webspy skrev:
LiCrO skrev:Hade fått för mig att du såg ut som en tjurig gammal gubbe
Du ser ut som mammas lille favorit pojke![]()
hållundan skrev:Mattias är som en sol på den mörkaste himmel. Vill du bli min life coach?
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |