twinner skrev:Blev hans morsa sur?
Smaklöst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
twinner skrev:Blev hans morsa sur?
kQx skrev:Det var min bästa polare som vurpade.. Han körde inte för fort, runt 100 km/h.. Cykeln började wobbla och så vurpade han in i räcket.. Ligger på sjukan med brutna handleder och ett ben som är brutet rätt rejält.. Men han mår under omständigheterna bra.. Kommer dock inte hem på ett par dagar..
No1 skrev:Till er absoluta PUCKON som i en situation där en kille vurpat och skadat diverse ben i kroppen och borde få stöd i stället för antydningar om skenförsäkring mm...
Vill bara informera-denna kille har INTE skenförsäkrat motorcykeln!!!
Patrik,
SWT Racing...
Ps! Tänk efter innan- om ni kan förståss -ni låter eran mun föra eran hjärnas talan... Ds!
Öh, jag får det till att någon slog på regnummret och modern var ägaren, jag antar då att hon inte är brukaren av sporthojen.No1 skrev:Till er absoluta PUCKON som i en situation där en kille vurpat och skadat diverse ben i kroppen och borde få stöd i stället för antydningar om skenförsäkring mm...
Vill bara informera-denna kille har INTE skenförsäkrat motorcykeln!!!
Patrik,
SWT Racing...
Ps! Tänk efter innan- om ni kan förståss -ni låter eran mun föra eran hjärnas talan... Ds!
No1 skrev:1, föraren körde i 100km/h vid den aktuella olyckan, inte en km/h över detta vilket polisen informerats om på platsen av oberoende vittnen, vittnen som EJ fantiserar likt andra bla på detta forum...
No1 skrev:3, jupp, motorcykeln ÄR skriven på mamman med den förutsättningen att försäkrings bolaget är informerat om att sonen & fadern använder motorcykeln- föraren vid olyckan är fortfarande boende hemma hos sina föräldrar...
No1 skrev:4, "pågick ett streetrace på plattsen"!!??
Under mina 20år i trafiken på motorcykel så har det ALDRIG förkommit ett sk STREETRACE på denna plats där olyckan hände då olycksplatsen består av flera kurvor samt en enorm svacka vilket dom som tar reda på fakta skulle upptäcka...
No1 skrev:5, Jupp, han är förd till sös med en bruten handled, spricka i den andra handleden samt ett brutet ben- så åter till dig sk expert, är det för många skador efter en sådan här olycka tycker du...
6, specifiera gärna varför du anser att jag i DINA ögon är ett pucko & säg det gärna till mig ansikte mot ansikte då du måste känna mig för att kunna uttala dig i saken som du så fint själv skriver...
Sen om jag ändå i dina ögon framstår som ett pucko för att jag försvarar en ung kille som ligger på sjukhuset med hygglig värk och utan möjlighet att själv försvara sig (och egentligen, varför skall han överhuvudtaget behöva försvara sig) så är jag mer än gärna ett PUCKO...
![]()
Nej, du har inte fel, jag menade bara att folk på forum(ja även jag) oftast går på den info som finns.No1 skrev:Som jag sagt tidigare- i stället för att bara gå på den första uppgiften i från VV så kanske det är på plats att ta reda på den verkliga sanningen INNAN man skapar ett problem som egentligen INTE borde finnas...
Har jag helt fel!!??
Inte meningen att uppröra oskyldiga forum medlemmar utan snarare påpeka för fantiserande hettsare/lagens väktare att ett mynt (läs- story) oftast består av två olika sidor/versioner...
Patrik,
SWT Racing...
Ps! Mitt inlägg var inte kort tänkt utan snarare en reaktion på ett falskt påstående i från ngn som vill göra sig mer märkvärdig än han faktiskt är... Ds!
anja skrev:är det någon som vet hur det är med r6-piloten? har han kryat på sig ordentligt?
anja skrev:är det någon som vet hur det är med r6-piloten? har han kryat på sig ordentligt?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |