Chrille skrev:Sälj den till mig i höst istället.
Nä men jag ska hålla det i minnet om du menar det seriöst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Sälj den till mig i höst istället.
Qwerty skrev:Nä men jag ska hålla det i minnet om du menar det seriöst.
Chrille skrev:AAAARRRGGHHHH!!!
Precis en sån!!!
Qwerty skrev:Du är även välkommen och pilla. Kanske en provtur skulle va nått?
Qwerty skrev:Soppatorsken.
Du ska väll med i morgon? Så kan du få pilla på en Äkta CB900 F2 Boldór från det fina årtalet 82.
Chrille skrev:Kom ner och visa den på Sviestad under roadracing-SM i slutet på maj??
Silwer skrev:Qwerty:
Ett tillägg Min heter SUPER Boldór
Står på sidorna.
Jag har den röd-vita varianten, fanns som blå-vit med.
Stopp här F2? Det innebär en mycket ful kåpa, är den på?
Qwerty skrev:VAAA har du Super Boldór. Det kunde du väll ha sagt från början.
Nä F2 betyder inte automatiskt STOOORA kåpan. Så den såldes både med och utan denna. Kåpan som fanns som tbh hette F2 den me. Min har ingen kåpa och så tillverkades den, men 83an boldor har en liten vind kåpa uppe på lyset, och 81ans är jag osäker om inte den me hade lilla vindkåpan på lyset. Samma där även dom gick att beställas utan.
Bifogar lite bilder på en som är lika dan som min.
Qwerty skrev:Okey, du kanske har rätt endå. Styrkåpan var det en bekant som berättade för mej om, som fasiken kunnde allt om dessa hojar, även han trodde som mej gällande den enorma kåpan. Men som sagt jag känner mej nästan överbevisad just nu, måste erkänna att jag var helt säker på min sak.
Men då har jag en F2a utan kåpa. Hittade ingen bild jag kunde länka till som hade samma färgsättning som min.
Qwerty skrev:Nej nu måste jag jobba lite.
Men va kul det är att det finns ett par st här inne som tycker om gamla cyklar också. Hoppas vi alla syns i sommar med våra gamla cb900/1100, jämför och pilla lite på varandras![]()
Jag också, finns ingen riktig bra sida för gammelhojar!Silwer skrev:Jo det här är nåt jag saknar på forumet, snack om äldre hojar.
Jag kanske får fart i min på senare delen av sommaren.
Har dels startmotorkopplingen att fixa och sen ska det bytas lite däck och bromsklossar, ett 4-1 har jag liggande med som jag nog ska pluppa dit, har kört med orginalrören hela tiden och de är rostlagade 3-4 ggr nu tror jag så de fungerar aldeles för bra numera, dvs låter noll och går skit på högre varv.
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|