Bolån för bostadsrätt i Stockholm.

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Sitter och spanar lite på en bostadsrätt och har försökt förstå vilken bank som har dom förmånligaste, eller dom minst oförmånliga kanske det handlar om, villkoren. Det är fan en djungel som heter duga. :mad:

Tips på bra bank mottages tacksamt.

Det kan löna sig att ringa runt och jämföra. Ring bank A och fråga. Ring sedan bank B och berätta vad A erbjudit och fråga om de matchar det. Sänker de räntan ringer du bank C och gör samma sak...

På någon timmes ringande kan du ha tjänat många tusenlappar. Högre timpenning kommer du aldrig få förutom när du ringer runt till försäkringsbolagen ang. hojen.

Tjöp min! 36 kvm, terass vid skansbiltull för 1,8 MILJONERKRONOR

Fan du har kollat upp mig!:mad:

Japp, har du inte hört konstiga ljud eller sett hur det fladdrat till utanför fönstrerna senaste dagarna?!

Det var väääääääldigt underliga filmer som gock på den där TV:n... Hur mycket tror du "paparazzibilderna" är värda?!

...eller jag vet.

Du får 1.5 i handen för lägenheten så får du minneskortet med bilderna oxå.

Japp, har du inte hört konstiga ljud eller sett hur det fladdrat till utanför fönstrerna senaste dagarna?!

Det var väääääääldigt underliga filmer som gock på den där TV:n... Hur mycket tror du "paparazzibilderna" är värda?!

...eller jag vet.

Du får 1.5 i handen för lägenheten så får du minneskortet med bilderna oxå.

Hur vet Jag att du inte har sprijdit rom på juvtuvb rå?

Man får pengar alltså? Rättinäven?

Det är lönen som banken betalar ut för att du varit så duktig att ringt runt och pressat dem.
De ringer på din dörr och ger dem till dig personligen har jag hört.

Jag som alltid haft Nordea bara tog ett bolån och köpte min lägenhet utan att ringa runt. Mer rebell att göra så :rolleyes:

Det är lönen som banken betalar ut för att du varit så duktig att ringt runt och pressat dem.
De ringer på din dörr och ger dem till dig personligen har jag hört.

Jag som alltid haft Nordea bara tog ett bolån och köpte min lägenhet utan att ringa runt. Mer rebell att göra så :rolleyes:

Det kan man göra när man bor på landet där bostäderna är gratis. :rolleyes:

Man får pengar alltså? Rättinäven?

Ja, precis som när alla flickvänner är ute och tjänar pengar på julrean! :tummenupp :rolleyes:
- Nu har jag köpt tre par skor, en handväska och två par jeans och det var 50% rabatt på allt så jag har snart tjänat ihop till hela semestern! :näsblod :huvet

Ja, precis som när alla flickvänner är ute och tjänar pengar på julrean! :tummenupp :rolleyes:
- Nu har jag köpt tre par skor, en handväska och två par jeans och det var 50% rabatt på allt så jag har snart tjänat ihop till hela semestern! :näsblod :huvet

Perfekt! Du tänker precis som Jag.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...