Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vtwin skrev:Ojojoj. Fyskäms på den som råkar ha en dålig dag och skriver fel ord på detta forum. Då kommer forumpoliserna och hugger dej![]()
PutteLiten skrev:Skrika på kundtjänst hjälper ju inte, men jag skulle aldrig anlita TH ändå.
De har ju inte precis bra rykte om sig när det kommer till kritan att betala ut försäkringspengar till förolyckade.
Och hur lönt är det att ha en försäkring när bolaget gör ALLT de kan för att slippa betala? Då finns det bättre bolag, ta ett i högen alla är bättre...![]()
korpe skrev:HEHEHE!!!! ja mycket olika reaktioner får man om man så mycket som skriver FAN!! nä moraltanter nu får ni ju ge er kärringar och alla riktiga grabbar som är hårda och käkar moraltanter till frukost och pissar taggtråd till lunch stå på er och låt tanterna tjata hehe ha det nu hejsvejs
Kamikaze kid skrev:Jag vill tacka TH, för hade dom inte vägrat ersätta mig för mina skador
Pebl skrev:Har länge undrat över dina problem med ersättning från TH, finns det någon gammal tråd om detta eller skulle du vilja dela med dig hela storyn så man får en aning om vem/var/vad/vart som hänt?
Kamikaze kid skrev:Så passa er för att ringa ert förs bolag och ställa frågor om försäkringen !!!!
LÄS deras brev noga varje gång det kommer i brevlågdan så er förs stämmer!!!
![]()
korpe skrev:HEHEHE!!!! ja mycket olika reaktioner får man om man så mycket som skriver FAN!! nä moraltanter nu får ni ju ge er kärringar och alla riktiga grabbar som är hårda och käkar moraltanter till frukost och pissar taggtråd till lunch stå på er och låt tanterna tjata hehe ha det nu hejsvejs
korpe skrev:jävla skit företag dom har fan inte årdning på något det börgade med att jag ställde på hojen och bad om halvförs liktförbanat får jag hel som jag var tvungen och ringa och ändra men jag fick iallafall betala för dom dagarna sen har jag fått olika räkningar hela tiden 3om veckan ungefär med olika priser idag ringde jag dit och skrek åt den jävla slynan som satt i telefonen att så här får det fan inte gå till för i helvete nu ska jag ställa av hojen och byta bolag helvetes jävla trygg hansa
Jay-Jay skrev:Det tror fanken man måste läsa sitt försäkringsbrev när det kommer, detta är ju din bekräftelse för skyddet du köpt. Sedan är det så enkelt att det är vanliga människor som du och jag som jobbar på försäkringsbolagen. Har dom ändrat till halvförsäkring så har du även fått en bekräftelse.
Minimorran skrev:Jag har TH och jag har ännu inte haft några som helst problem med dem.
Har fått klart med dem och de kommer utan strul att lösa min gammla gixxer
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden